• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra UAE

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Ligger og glor utover Palmen mens resten av crewet fremdeles sover. I dag blir det full dag på Jumeirah Zabeel Saray (brukt som skurke-slott i Mission Impossible). Dette er også en gammel kjenning og blir deilig.

I kveld ser det ut som en skikkelig Thai middag er på planen.

Hvit og fin morgen etter nattens leveranse fra himmelen. Kaffe og nyheter på programmet før hjemmekontoret åpnes. Så skal det nok feires at one-night-standen fra 22 år siden aldri dro og senere ble mannen min. Ha en herlig tirsdag!

God morgen fra Asker. Her tikket de positive koronatestene inn i går, men ingen er syke, og det betyr nå at resten av familien har gått gjennom det. Så satser da på at de er ferdig immunisert. Trenger i hvertfall ikke styre med med testing etc når skolen og barnehagen åpnet igjen. Siden konas smak alt er tilbake, så blir det pinnekjøtt i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra litt utenfor Kløfta. Turen fra Lommedalen og hit, i snøværet tok 55min, akkurat som den pleier å gjøre. Knapt biler på veien, i Løren Tunellen så jeg ikke en bil da jeg kjørte gjennom kl 06.20.
Jeg så 2 brøytebiler, inngående ved Alnabru, ellers ikke antydning til brøytemannskaper.
Jeg lurer på om jeg skal jobbe ett par timer lenger i dag og heller gå til Lunsj i morgen, som blir årets siste arbeidsdag.
Og så er man ikke så lite misunnelig på her SUD som er i Dubai. Jeg kunne tenke meg å oppleve Expo 2020. Håper jeg får overtalt kona til en tur dit i februar, men tør ikke forsøke en gang før vi har fått dose 3. Hunn mangler 12 dager på 8 måneder siden hun fikk dose 2 så er overklar for å få sin 3dje. I Bærum virker det å være bare kaos for dose 3, mens de gjorde en kjempe jobb med dose 1 og 2.

Morn fra Kolsås, hvor gutta styrer showet mens mor purker.
Fått registrert oss for innreise til Tyskland selv om vi tror det kun er jeg som egentlig er nødt til det, da de to andre er unntatt siden de besøker nær familie i mindre enn 72 timer. Minstemann må vel egentlig i karantene og testes ut, men vi har egentlig ikke noe spesielt med ambisjoner der nede så tror vi bare dropper å styre med det.

Det er forøvrig ingen QR kode eller lignende på registreringen så lurer litt på hva poenget er og hvordan de liksom skal sjekke opplastet koronapass...

God morgen fra Kongsberg

Her har det snødd noen cm i natt. Heldigvis er det ikke like kaldt som det har vært de siste dagene. Ellers blir det nok en rolig dag her i dag. Mulig vi drar en liten snartur på besøk til lillesøster på hytten hennes. Vi får se. Så blir det å benke seg foran TV'en klokken 15.00 for siste innspurten i VM i hurtigsjakk.

God morgen fra Asker. Her tikket de positive koronatestene inn i går, men ingen er syke, og det betyr nå at resten av familien har gått gjennom det. Så satser da på at de er ferdig immunisert. Trenger i hvertfall ikke styre med med testing etc når skolen og barnehagen åpnet igjen. Siden konas smak alt er tilbake, så blir det pinnekjøtt i kveld. Ha en fin dag

Riktig god bedring !

Og god morgen til folket. Dagen tilbringes hjemme, måtte ta en sykedag da en forkjølelse har langt seg tungt i kroppen, og for å ikke smitte så er ordren fra ledelsen om å holde seg hjemme.

C19 test både på søndag og i går gav ingen utslag, så vi får se om man klarer ri av faenskapet uten større plager !

Ha en flott dag i vinterland, hvor enn du er:D

G’morgen, ja …. her er bikkjene luftet, første kaffekopp er overstått og frokosten likeså. Lokalavisene er nå mer bekymret over influensautbrudd, det får man kanskje kalle et godt tegn.

Ingen flere fridager i år. Er det et brudd på menneskerettighetene?

Palmesus og Presidente står høyt på ønskelisten nå ….

God dag fra Granca. Her har jeg fått hjemmekontorert en del men Storsmurfen har gjort seg pen. Nå er det ut på safari til Zara og Pull&Bear og H&M og ymse elendighet. :)

Elefanten skal bli igjen her og passe på minibanken og skrike og veive til de irriterende duene på verandaen.

Ha en fin dag.

Morn fra Kolsås, hvor gutta styrer showet mens mor purker.
Fått registrert oss for innreise til Tyskland selv om vi tror det kun er jeg som egentlig er nødt til det, da de to andre er unntatt siden de besøker nær familie i mindre enn 72 timer. Minstemann må vel egentlig i karantene og testes ut, men vi har egentlig ikke noe spesielt med ambisjoner der nede så tror vi bare dropper å styre med det.

Det er forøvrig ingen QR kode eller lignende på registreringen så lurer litt på hva poenget er og hvordan de liksom skal sjekke opplastet koronapass...

Det sjekker politiet manuelt, finnes flere eksempler på folk som har blitt tatt ut til kontroll i grenseområdet Nederland-Tyskland. De hadde oppgitt å ha full vaksinedekning, men kontrollen viste at vaksinepasset var forfalsket. De ble dømt for dette. +++. Men selvfølgelig, det virker banalt.

Back