God tirsdag fra Skarsnuten

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen med friske minus 16 grader utenfor hotellkontoret. Litt arbeid før kursen settes mot Ris og 7 dager uten reisevirksomhet:-) Ha en flott tirsdag der du er.

Mornings fra Hvalstad. -14 her i dag og, og måtte faktisk gire opp varmepumpa litt. Får vel etterhvert få et stykk barn i barnehage og meg selv på kontoret. Dessuten skal det lages litt podcats i kveld. Ha en fin dag

Skikkelig mildvær i Mosjøen. Kun -9 .. Blir å baske meg gjennom snedrevet til jobb om litt. Pitstop på 7-11 for vafler eller boller, tror jeg. Frokosten fylte liksom ikke helt opp.

Koselig lite kjøkken å starte dagen i. Ingen luksus, men trivelig og komfortabel airbnb-leilighet. Et halvt hus, faktisk. Mangler bare en lett snorkende hund ved mine føtter. Savner pelsdotten ….

God morgen fra 02323 på vei opp til OSL. Håper på å få kommet meg hjemover med et fly i kveld.

Var lite isolasjon i dressen på gårdsplassen i dag tidlig ❄️

God morgen, her på Romsås sier utemåleren at det er - 17,2 grader..så det er bare å finne ulltøy. Kort stopp på legekontoret før en kontordag der mye skal forberdes god nok.

Ha en god dag!

Morn fra sommerbyen Tønsberg, hvor måleren viser kun -8. Noen fordeler må man ha med å bo her i syden. Lite søvn pga arving med feber i natt, så mistenker at det blir mest Duplo og Brio i dag og ikke Typescript og Kotlin...
Mistenker også at det går et par kopper kaffe

God tirsdag fra Solli plass. Tilbake på bortekontoret etter en uke på reise samt 50-årsfeiring i heimen med påfølgende hviledag. Kunne lett hatt en til.

God morgen fra Kongsberg. Heldigvis litt mildere i dag enn i går med bare -13 grader. Gårsdagens bridge gikk fint. Vi endte på 2. plass. Spillingen begynner å komme seg nå etter pausen på over 15 år. Dagen i dag blir av det meget rolige slaget. Jeg skal på sykehuset i morgen for en sjekk og undersøkelsen krever at det bare spises flytende kost i dag.

God morgen fra Foz de Iguazu. Ingen minusgrader her akkurat, men regn og gugge. Bra møte i går kveld, så nå skal jeg komme meg til Santiago via GRU. Så i går at jeg må ha valgt den absolutt kjedeligste routingen. Det er så ulikt meg. Kunne mellomlandet i minst 2 byer jeg ikke engang har hørt om men jeg valgte altså Sao Paulo... Makan!!

Vel... bare å komme seg avgårde så rekker jeg kanskje et møte på WhatsApp på flyplassen før avgang også. :)

Ha en best tirsdag

Back