• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Skarsnuten

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen med friske minus 16 grader utenfor hotellkontoret. Litt arbeid før kursen settes mot Ris og 7 dager uten reisevirksomhet:-) Ha en flott tirsdag der du er.

Mornings fra Hvalstad. -14 her i dag og, og måtte faktisk gire opp varmepumpa litt. Får vel etterhvert få et stykk barn i barnehage og meg selv på kontoret. Dessuten skal det lages litt podcats i kveld. Ha en fin dag

Skikkelig mildvær i Mosjøen. Kun -9 .. Blir å baske meg gjennom snedrevet til jobb om litt. Pitstop på 7-11 for vafler eller boller, tror jeg. Frokosten fylte liksom ikke helt opp.

Koselig lite kjøkken å starte dagen i. Ingen luksus, men trivelig og komfortabel airbnb-leilighet. Et halvt hus, faktisk. Mangler bare en lett snorkende hund ved mine føtter. Savner pelsdotten ….

God morgen fra 02323 på vei opp til OSL. Håper på å få kommet meg hjemover med et fly i kveld.

Var lite isolasjon i dressen på gårdsplassen i dag tidlig ❄️

God morgen, her på Romsås sier utemåleren at det er - 17,2 grader..så det er bare å finne ulltøy. Kort stopp på legekontoret før en kontordag der mye skal forberdes god nok.

Ha en god dag!

Morn fra sommerbyen Tønsberg, hvor måleren viser kun -8. Noen fordeler må man ha med å bo her i syden. Lite søvn pga arving med feber i natt, så mistenker at det blir mest Duplo og Brio i dag og ikke Typescript og Kotlin...
Mistenker også at det går et par kopper kaffe

God tirsdag fra Solli plass. Tilbake på bortekontoret etter en uke på reise samt 50-årsfeiring i heimen med påfølgende hviledag. Kunne lett hatt en til.

God morgen fra Kongsberg. Heldigvis litt mildere i dag enn i går med bare -13 grader. Gårsdagens bridge gikk fint. Vi endte på 2. plass. Spillingen begynner å komme seg nå etter pausen på over 15 år. Dagen i dag blir av det meget rolige slaget. Jeg skal på sykehuset i morgen for en sjekk og undersøkelsen krever at det bare spises flytende kost i dag.

God morgen fra Foz de Iguazu. Ingen minusgrader her akkurat, men regn og gugge. Bra møte i går kveld, så nå skal jeg komme meg til Santiago via GRU. Så i går at jeg må ha valgt den absolutt kjedeligste routingen. Det er så ulikt meg. Kunne mellomlandet i minst 2 byer jeg ikke engang har hørt om men jeg valgte altså Sao Paulo... Makan!!

Vel... bare å komme seg avgårde så rekker jeg kanskje et møte på WhatsApp på flyplassen før avgang også. :)

Ha en best tirsdag

Back