God tirsdag fra Sandaker

Someone

Moderator
Medlem
God morgen her fra hovedstaden. Solen har akkurat dukket opp fra bak Grefsenåsen. Om ikke det var på tide og stå opp så var det i hvertfall innafor nå, etter noen gjorde et forsøk på og begynne dagen 04:30, hvilket ikke er lov her i huset. Dagens plan er og møte andre i pappaperm. Ha en fin dag

God morgen fra Flytoget alt for tidlig en tirsdag morgen... Med DY til Stavanger for laaang dagstur. Siste SK-flight hjem i kveld. Ha en aldeles fortreffelig tirsdag[emoji3]

Minusgrader kl 06:15 og nipper på plussgrader ved start av dagen jobbtur - med sola i ryggen og blå himmel.

Trenger noen god tips til å få best mulig pris på T/R AMS fra OSL mellom 26.5 og 30.6

Noen tips.

Jan

God morgen fra Cafe Lounge på Værnes.

Innkjøringsproblemer er vel gjennomgangsgreien her, hverken kortleser i inngang eller internett virker.. Flere som reagerer, særlig på at det ikke er noe nett.

Ellers har de kaffe, juice, bananer, epler og kjeks... Ikke noe hurrabrøl herfra enda, men må vel ordne seg etterhvert..

Kjapptur til OSL her i dag, hjem før 16 håper jeg.

Kim

God morgen fra Snillfjorden! :)

Her melder man om noen få skyer men for det meste blå himmel og en flott soloppgang, håper det holder. QR727 har nylig passert men EK231 og EK203 med flere hopper akkurat nå akkurat for langt sør..sett slik, de er i alle fall på gli etter en omgang over Sør-Norge og Tyskland så sjansen er nok der snart, i mens tar en til takke med en eksotisk inder som er på tur mellom DEL-ORD. ;) Lite på planen i dag så langt, men burde vel lagt inn litt fysisk bevegelse.

Ha en strålende dag forumister!! :D :D

Last edited:
Grynt fra Tananger

Her har man fått dratt seg til jobb etter å ha inntatt 1g good stuff. Satser på at det hjelper meg gjennom dagen. Liten sjans for overtid i dag (når klokka er 16 så er det avgårde!).
Hjelper ikke på humøret at det er fint vær ute, om enn litt kjølig, uten en sky på himmelen.

Blir heldigvis kontordag i dag, men blir sannsynligvis en tur eller 2 utenfor frykter jeg.

Ha en bedre dag forumister :)

God morgen fra T-banen. Det er jaggu bra mange uhøflig dimlinger på toget... Ingen andre gjør engang tegn til å reise seg for en på krykker. Og når jeg (så klart) gjør det, benytter de andre omrokkeringen til å justere seg til bedre plass så jeg nesten må gå ut av vogna. Hadde det enda vært første gang. Får håpe de oppdager en halv mark i eplet sitt. :)

Ellers... vanlig kontor i dag. Så er det Bonusfeber treff i kveld.

Og snart er det steike meg hælj.

Ha en fin dag uten krykker.

Goood ettermiddag fra bartebyen
Her er det sol fra blå himmel, og såklart kjører man motorsykkel på jobb :D
Deilig å kunne bruke den igjen, om enn noe småkjølig ennå.
Usikker på hva ettermiddagen bringer, men regjeringen ymtet frampå noe indretjeneste.....huff ja ja... :drunk:

Ha en solrik dag forumister i det ganske land :D :D :D

Hepp fra flytoget retning OSL og videre til TRD for et møte. Fra ankomst TRD til avgang er jeg i bartebyen i intet mer enn 4,5 timer. Blir min korteste dagstur ever, tror jeg [emoji574][emoji16]

Morn fra datastue på IFI. Begynner å komme seg litt med forståelsen når det gjelder assembler-programmeringen, skjønner sånn delvis hva de individuelle bitene gjør, men putte de sammen til noe som funker? Hah, ikke peiling :drunk:

Kino for å se på Avengers ikveld blir forøvrig kanon

God dag fra SVG hvor en sitter å spiser lunsj mens en venter på at DY og LN NOU skal bli klar til boarding.
FANTASTISK vær her i dag, og det kan se ut som at det holder seg slik hele dagen.

Ha en flott tirsdag :)

God ettermiddag. Blir litt jobbing i ettermiddag - er litt som må gjøres, og da er det greit å brette opp ermene og få gjort det så det ikke bare blir surr utover alle kveldene denne uka.

God morgen fra Isla Vista. Her står skolearbeid på tapetet, selv om det frister veldig lite akkurat nå. Sol og 17 grader i skrivende stund, med lovnader om rundt 24 litt senere i dag. Ha en god en! :)

Back