• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God tirsdag fra Røros

God morgen fra peiskontoret på Røros. Klar for en dag med møter på alle våre steder. Leiebilen som noen av kundene måtte ta på søndag skal jeg få returnere til Oslo i kveld…så sparte jeg den flybilletten til en gang i april. Men først litt mere kaffe.

Re: God tirsdag fra Røros

Morgen fra D1 på OSL. 06.00 balja til CPH nok en gang. Det er litt sånn terror flight for et b-menneske altså.

På den positive siden hadde de mydelig eggesalat i kantina, jeg har en bærepose full av seigmenn, en full av Bamse Mums, en med reklamestrømper og dagen er tettpakket med møter, hele veien fra Lystrup til Sønderborg.

Hotellet mitt I natt heter Bella Italia, så da er det vel nokså gitt hva jeg skal ha til middag i kveld. :)

Ha en f-ings strålende dag!

God kveld fra United Club på SFO, blitt en lang dag etter OSL-CPH-LAX hvorpå neste fly var innstilt så man måtte reise via SFO for å komme frem til sluttdestinasjonen RNO.
Fortsatt en drøy time til flyet går og fort tre timer til jeg er på hotellet. Sjelden jeg gleder meg like mye til å finne ei seng.

God morgen fra Bainbridge, Verdens beste lille oey, fantastisk aa vaere hjemme igjen etter en «liten» bil tur hjem i fra Palm Springs. Regn hvilken utrolig idee, friskt vann kommer helt gratis i fra Himmelen - fantastisk. Uken er ellers Supercharged - fullt trykk i Prosjektet, med et fantastisk team baade hos kunden og internt - et meget utfordrende moete i dag gikk svaert bra.

God morgen fra Hvalstad. Matpakker og frokost til resten er laget, på tide komme meg ut til L1. Solen er på vei opp og i kveld skal det lages podcast. Ha en fin dag

Mornings fra Forus. Klar for innsats i dag også. Siden man tok ukens første treningsøkt i går, blir det muligens en litt roligere kveld på sofaen. Ha en fin dag forumister!

God morgen fra Grønland. Hektisk dag i dag, hjemmekontor, tannlege, bortekontor, styremøte, PCR-test… Så dagen kommer nok til å gå fort om ikke annet… Ha en strålende tirsdag[emoji3]

Hepp hepp fra Bergen og et av krypinnene til Stordalen. Ned snart og se om det blir sunn eller cowboy-frokost. Et par møter og en lunsj før man drar ut på Flesland og hopper på første ledige fly.

God morgen fra Kongsbeg. Her skinner solen og det tegner til å bli en riktig fin dag. I dag blir det litt jobb faktisk. Jeg skal ha et kurs om nettundervisning for noen gode kollegaer fra et annet universitet. Det tror jeg skal bli moro. Håper jeg har litt å bidra med til dem. Etterpå blir det nok avslapping på sofaen tenker jeg.

God tirsdag fra Oslo - her blir det å pusle med noe greier hjemmefra på pcen før det blir en debatt i kveld jeg skal se på om Russland og Ukraina og sånt.
Ellers er det nokså solfylt i hovedstaden i dag.

God morgen fra Lysaker! Mye spennende som skjer om dagen, så det er høyt tempo og god stemning på kontoret. På hjemmefronten så blir det "guttekveld" i dag, siden konemor har personalmøte på jobben sin i kveld. Konemor har også bursdag, så vi får prøve å klemme inn litt kake de 25 minuttene vi er hjemme i sammen i ettermiddag.

Ønsker alle en flott dag!

God formiddag fra hjemmekontor i Tananger,

Jeg vant i "lotteri" i morges og fikk 2 streker på brikka.
Underlig , fordi jeg har ingen symtoner som vekket min mistanke utenom min bedre halvdel som mente at stemmen var noe hesere.
Vel, formen er bra og det jobbes som vanlig.
Noe dager på hjemmekontor går greit.
Ha en fin dag.

Underlig , fordi jeg har ingen symtoner som vekket min mistanke utenom min bedre halvdel som mente at stemmen var noe hesere.
Ha en fin dag.

Du burde ta en PCR test for å få det bekrefta og inn i coronasertifikatet, kjekt å ha.

Ha en fin dag.

Har du tilfeldigvis blodtype O?

God tirsdag fra Røros

Hotellet mitt I natt heter Bella Italia, så da er det vel nokså gitt hva jeg skal ha til middag i kveld. :)

Røde pølser!

G’mooorgen fra strandkanten litt nord for åtter’n .. Fått meg en god natts søvn etter en lang dag i går. Turen med Delta var grei, seteplass tatt i betraktning. SeaTac var like stappa som Atlanta, men jeg fant meg en bil tll slutt. Ikke KIA denne gangen. Kjørte via Renton og Everett, men det var helt dødt begge steder. Stoppet for en kaffe ved Renton, og til min overraskelse ble bua betjent av en ung jente kledd i noe som minnet om hva Borat liker å kle seg i. Mao. helt minimalt .. :D. Kaffen var dyr, men var verdt det. Trodde det var slutt på sånt, men hun var fra South Carolina, så de henger gjerne litt etter.

Avsluttet dagen på CJ’s Beach House med fish & chips og en Kulshan Redcap. Excellente.

Ser glimt av blå himmel, men det varer visst ikke så lenge. Nå frokost.

cd3d4a781efbb7ad4b263011fe5a0da9.jpg

Last edited:
Back