Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God morgen fra hotell-kontor fra København, dessverre lite maks-timer i shipping. Noen mailer og teams møter før man drar en meget krøkkete vei til Hamburg med Austrian som skulle ha 20% av hva SAS ønsket. Fant ut litt sent at tog kunne vært en nydelig løsning, men ryktene sier de er fulle disse dagene.
Tre dager til man ser familien igjen, og det blir godt.
Austrian er faktisk meget bra på intra Europa, i allefall etter mine erfaringer siste åretAustrian leverte de, til og med nasjonaldrikken til EB; Aperol var på menyen.
Austrian er faktisk meget bra på intra Europa, i allefall etter mine erfaringer siste året![]()
G’morgen fra de vante 22 gradene på terrassen. ‘Helgen’ er snart over, og striskjorte venter. Havregrøt er allerede inntatt.
Søppelskuret er fullt, så da blir det en tur på dynga. Ser at VG har fått låne en Ford Lightning, og det hadde vært et strålende kjøretøy for mitt bruk. Men da jeg ikkke har $70-80.000 å hive bort, får Tacoma’en holde en stund til. Men når man får chips til alle lagrede -21 og -22-modeller der ute, vil nok prisen på disse ‘nybilene’ droppe kraftig.
Og det vil nok også forsinke utskiftingen til EV.
At man i enkelte stater har et så rævva strømnett at man ikke får lov til både å lade bil og kjøre aircon er heller ingen hjelp.
Oh well .. Onkel Frank vil til Montana og jeg vil til dynga .. Ha en fin en.
Austrian leverte de, til og med nasjonaldrikken til EB; Aperol var på menyen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.