• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
´s
Ingen flytur siden begynnelsen av mars. Savner til og med sikkerhets demonstrasjonen ombord. Savner gate køer til og med. Men mest savner man å fly...

Hadde min 4. flytur i koronaens tid i dag, fint over snødekte fjellet. Usedvanlig rolig på Galemoen er det jo, så dårlig med gate-køer.
Er vel banning i kjerka, men har kost meg mer med å kjøre over fjellet enn å fly i det siste, har kanskje fått en overdose etter noen år med utagerende forflytning.
Men; Sabi suhi og en blå Aass nå kurerer nok både gruff og manglende fly-entusiasme. :)

Attachments

• IMG_1473.jpg
    IMG_1473.jpg
    124 KB · Views: 153
Ok, ja det går å fly innenriks. :) Derfor har jeg bestilt fire turer framover i sommer. Har ligget lavt da vi ble anbefalt å unngå unødvendig reise, og det har jeg lyttet til. Jobber innen helsevesenet også. Flyr kun privat en 50 segmenter med SAS i året så savner det. Til fredag kommer det nye opplysninger fra regjeringen angående reise i sommer. Vi får lytte til det.

God ettermiddag fra Horten. En dag til, så blir det tog til OSL og SAS hjem i morgen midt på dagen. Min siste SAS tur på en stund antar jeg. Bare synd at det ikke er gode alternativer (dårlige avgangstider og/eller fulle fly). Blir vel fort til at det blir kjøring eller tog over fjellet enkelte ganger. Fulle fly er forresten et problem nå. Prøv å booke fly på normale tider i neste uke uten å ryke på 7k T/R BGO-OSL

Blokkerte seter har sin pris .. Men du skal være klar over at det per i dag ikke selges mer enn 67% av setene på SAS-fly og 50% på WF.

Blokkerte seter har sin pris .. Men du skal være klar over at det per i dag ikke selges mer enn 67% av setene på SAS-fly og 50% på WF.

Det skjønner jeg, men det hjelper ikke oss som pendler og knapt finner ledige billetter 1 uke frem i tid. Da må vi antakelig finne noe annet for å løse problemet.

Back