• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Kjenner det skal bli godt å åpne opp hjemmekontoret igjen. Først nyheter og Nespresso. Satser på at et eller flere av telefonmøtene kan gjøres mens jeg går en bra tur. Ha en bra dag du også.

Morn fra havet.

Vinden avtok og havet la seg. Da er det bare å koble seg på brønnen igjen og bore videre. Corona tiltakene må som kjent betales av noe(n), og det er ikke MDG som bidrar der i gården. Lite helikopter å betjene denne uken så det kan fort bli en rolig uke.

Ha en berikende dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings fra Hvalstad. Kona har dratt på jobb, så da blir vel andelen barnehage større enn hjemmekontor i dag. Bena har fortsatt en hviledag, så da passer det bra det skal podcastes litt. Ha en fin dag

God tirsdags morgen fra Oslo nord/østlig kant - her er frokost inntatt og kaffen lukter nytraktet. Dagen er basert på å bruke hjemmekontoret til noe fornuftig.

Ha en flott dag enten du er på hjemme kontoret eller på jobb eller må holde deg hjemme grunnet at barnehage eller skoler er stengt.

Jan

Frisk og opplagt opp 07.00 i dag, det er faktiskt ny rekord siste måneden. Kaffe, knekkebrød, flyprat og andre andre nyheter nå, satser på å få lurt inn litt hagearbeid, musikk og et skikkelig jafs av selvangivelsen etter hvert. Ha strålende tirsdag. :)

Tikker nærmere og nærmere permisjon for oss i skitten energibransje, siden fornybar energi er så suksesfullt her i landet. Snakkes om å bygge oss om til biopellets. Alle som sa «det koster for mye/går ikke an» får seg en real flabb i auan nå :)

Nuvel, hell i uhell er at jeg har bolle i ovnen så permisjon betyr ikke noe for lønnsutbetaling/kan ikke sendes på dagpenger :)

Her går det i hundetrening for ho mor og murerarbeid for han far :) Havanais one.

Morn fra Kolsås. Samboer stakk pent tidlig på jobb, jeg mente det var en god idé å sove litt lenger, så jeg fikk gleden av å våkne to ganger etter ferien. Satser på at det er den eneste gode idéen jeg har i dag. Satser også på at postmannen har med seg post fra landet hvor det nærmer seg permisjon i den skitne energibransjen.

God morgen fra Stavanger. Tidlig våken til meg å være. Frokost og kaffe er inntatt. Nå venter indretjeneste. Visningen jeg trodde var planlagt i morgen er visst planlagt i ettermiddag. Snakkes!

God tirsdag!

Første pause fra dagens hjemmekontor økt, skal fikse meg en ny kopp te snart. Kan se ut som det blir hjemmekontor i flere uker enda.

Ser at i "overlever Norwegian?" tråden er mest snakk om de som taper penger på aksjeposter, men jeg må jo si at det som virkelig bekymrer er situasjonen til de tilsatte i selskapet. Tenner heller et lys for dem.

Ha en god dag der du er, og take care

God morgen fra skogkanten. Disse ni dagene med påske gikk fortere enn noen sinne.. Sprøtt.. Og over en måned siden D dagen.. Sjukt.

Barna har planlegningsdag, kona sitter to etasjer over og jobber og jeg har fått gjort unna en del maritimt via pC. Må nesten starte på kjøkkenet nå, fikk faktisk kjeft i går fordi det ikke var egge-meny til frokost (true story) så å ha en egge-fri dag fungerte ikke.

Så - jobbe, tur og deretter bunkre opp på Jacobs er vel planen.

Nå venter indretjeneste. Visningen jeg trodde var planlagt i morgen er visst planlagt i ettermiddag.

Da fikk du det muligens litt travelt?

God morgen fra Gaustad. Deilig å være tilbake på bortekontoret. Kaffe i koppen. St Michaels peanøtter åpnet. Masse elektronisk post i Outlooken. Fine ting

Ha en fjong dag

Morn fra Havet. Her går ting litt for glatt, så det blir mye venting og sjekk av finn.no etter ny bil.
Hjertet skriker Taycan, men fornuften sier absolutt nei. Har også lyst på Silverado, RAM, Titan, F-Serie eller Tundra med stor kabin og 5 seter. Men det er det jo klin hakke umulig å få til her på berget :( Frykter at neste kjøp blir dritkjipt og kjedelig.

Enig med Fellowship ovenfor her. Helt for jævlig for de ansatte i DY nå.

God man.. eh, tirsdag fra jobben.

Digg med sånn tirsdag som kjennes ut som mandag. Da blir det plutselig helg igjen.

Ha en god en :)

Tikker nærmere og nærmere permisjon for oss i skitten energibransje, siden fornybar energi er så suksesfullt her i landet. Snakkes om å bygge oss om til biopellets. Alle som sa «det koster for mye/går ikke an» får seg en real flabb i auan nå :)

Jobbar du på Moorburg eller?

Nuvel, hell i uhell er at jeg har bolle i ovnen så permisjon betyr ikke noe for lønnsutbetaling/kan ikke sendes på dagpenger :)

Grattis!

God tirsdag fra det sørlandske hvor solen skinner flott!

Har egentlig fri i dag men sitter nå pålogget og ser om det skjer noe på jobbfronten. Har dog andre ting som også skal gjøres. Ungene er i gang med hjemmeskole og jeg er straks på vei ut for å kjøpe ferske rundstykker til brunch.

Heldigvis friske alle mann!

God tirsdag ønskes!

Jobbar du på Moorburg eller?

Grattis!

Niks, men vi er ofte der for erfarings «austausch» som det seg heter :) De fleste kullkraftverkene er nå hardt presset og Farge i Bremen har allerede bygget om en mølle til å kunne ta i mot pellets. Endringene går i en rasende fart nå, jeg er stadig fascinert over hvor mye som faktisk skjer. Vanligvis er det en papirmølle med tendens 3-5 års behandlingstid. Ett virus og det er som et brekkjern... Helt utrolig.

Og takk! :) Det gledes til våkenetter og gulp :D

Da fikk du det muligens litt travelt?

Ikke noe stress egentlig. Leiligheten har vært ganske ryddig jevnt over i en drøy måneds tid pga. fotografering til salgsoppgaven og visninger og sånn. Dette blir tredje visningen på tre uker. Men greit å sveipe over flater og sånn. Kikker bare på bildene i annonsen og prøver å gjøre det mest mulig likt som på bildene(?) :colgate:

Det som jeg er mest spent på er om det er noen som kommer og kikker denne gangen eller om folk ligger i påskesnop-rus enda. Den første gangen vi hadde visningen måtte EM nesten tvinge noen til å komme. Innkaster. Hehe. Rare tider påvirker boligmarkedet også dessverre. Men jeg har et lite håp om at det kanskje tar seg opp nå etter påske.

God morgen fra Sola. Har egentlig fri, men har tatt turen ut hit for litt kontorering. Etter gammelt har vi hatt kaffe slabberas, dog noe refusert, deltatt på møte via zoom, tømt mailboksen og besvart noen henvendelser. Blir litt mer kontorering før turen går hjem.
Ha en fin fin tirsdag :)

Back