• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God ettermiddag fra Gamle Oslo. Ferdig med kontordagen. Konstaterer at Flybuss-ruta her i denne delen av byen ikke ble noen suksess... .

49773453627_8fb4c26cb7_c.jpg

Jau jau .. travel start på dagen. Men nå er rompa plassert i kontorstolen, og her blir den resten av dagen.

Sol og fint ute, og behagelig 'norsk' vårtemperatur etter at uværet hadde passert. Kona feiret med åpen dør til terassen og ble belønnet med host og hark og pollen ... :D

Ellers blir det å holde det grønne fortet og håpe på nok arbeidsoppgaver inntil pendelen begynner å svinge andre veien.

Må nesten sende en gratulasjon herfra også. Så kjekt! Masse til lykke! :)

Gratulerer så masse, stor stas. :)

Dæven... grattis

Takk allihopan:spin Blir litt av en historie å fortelle, at mamma gikk gravid mens hele verden gikk inn i unntakstilstand... :o
Enn så lenge er mitt største problem at jeg har cravings på norsk mat som er 100% umulig å oppnå akkurat nå :p

Hm, hvor gode er vi på buss-kjenning? Er ikke dette en gammel buss fra Berg Karosserifabrikk på Byneset utenfor Trondheim?
...det er ikke VBK (Vestfold Bil og Karosseri ?) eller Arna som var de andre «store» så Berg kan være korrekt - vi som vokste opp rundt Oslo så ikke mye Berg Busser, det gikk i VBK inntil Arna ble dominerende - også for SAS Flybussene.

Ellers er det nok en strålende dag her i vest, har allerede «vært» i Dublin, London og er nå på «vei» til Santa Clara for neste møte. Dagen startet 2 timer før små fuglene begynte å synge 04:00 er tiiidlig selv for storebroren til EB !

Dagens utfordring er å få flyttet et stykk Carrara marmor benke topp med innebygget servanter - den er grådig tung og i disse dager kan man jo ikke lett få tak i håndverkere til å hjelpe.....og den lille Itaienerinnen kan mye, men det er nok litt vel mye av løft - hun er langt i fra Gunn som Delillos sang om i Rumba med Gunn....så en vinsj, tepper, 2x4 med mere må til i ettermiddag.

Ha en flott tirsdag

Takk allihopan:spin Blir litt av en historie å fortelle, at mamma gikk gravid mens hele verden gikk inn i unntakstilstand... :o
Enn så lenge er mitt største problem at jeg har cravings på norsk mat som er 100% umulig å oppnå akkurat nå :p

Det finnes jo noe som heter postordre, da .. men innen det når frem er cravingen kanskje over? :p

https://www.norwegianfoodstore.com/

Blir det jente, kall henne Covida ...

Det finnes jo noe som heter postordre, da .. men innen det når frem er cravingen kanskje over? :p

https://www.norwegianfoodstore.com/

Blir det jente, kall henne Covida ...

Haha! Blir faktisk jente, men navnet har jeg hatt klar siden jeg var 6 år gammel :D

Problemet med sånne matsendinger er for min del at de alltid havner hos DAS ZOLLAMT (sagt med sint stemme) og de er fryktelig slitsomme, samt at jeg har ekstremt lite lyst å dra helt dit i person for at de skal stå å nevle på hver matstykke og så dra den smittebomba hjem i huset :cry: Kan jo sette det i karantene, men... Jau. Får se. Mulig cravingene blir verre de siste ukene :p

Problemet med sånne matsendinger er for min del at de alltid havner hos DAS ZOLLAMT (sagt med sint stemme) og de er fryktelig slitsomme, samt at jeg har ekstremt lite lyst å dra helt dit i person for at de skal stå å nevle på hver matstykke og så dra den smittebomba hjem i huset :cry: Kan jo sette det i karantene, men... Jau. Får se. Mulig cravingene blir verre de siste ukene :p

Brøt sammen for en tid siden og bestilte gjeitost og jordbærsyltetøy. Kom rett på døra. At det skal være så mye strengere i Angela-land enn i Trumpistan. Har aldri måttet tolle ut noe .. :p

Men nå blir det ikke mer før det blir kaldere i været eller jeg kan reise selv. Å bestille varer som ligger i post- eller UPS-kjerre uten aircon hele dagen før den blir levert er uaktuelt.

Det som jeg er mest spent på...

Mine bange anelser om viste seg å være ganske så korrekte. Ingen hadde behov for å se på leiligheten min denne gangen. Ligger visst opp i mot ti leiligheter i samme stil/størrelse i nabolaget for salg så det er visst mye å velge mellom. Kjøpers marked etc.

Så det blir å forsøke å tenke ut en plan. Men egentlig ikke så veldig stressa.

Back