Godtar man plutselig ananas på pizza?
HVA?? Hva blir det neste? Skal man servere faktisk grevling i SAS PLUS?
Jeg bor sammen med en som mener at sylteagurk (og mye annet fra grønnsakdisken i syltet format) er snacks og kan spise det rett fra glasset. Til gjengjeld slipper jeg til en viss grad å dele potetgullet
Etter å ha introdusert kims og maarud til mannen, får jeg ikke ha potetgull alene lenger. Til gjengjeld mangler det 100% relevante alternativer her til lands.
Sylteagurker har jeg nettopp kastet fra skapet, sammen med andre merkverdige produkter som pølse i lake og noe surkål uten karve som bare smaker høgg![]()
Det er vel en grunn til at tyskera reiser på ferie i Norge med bobilen full av 'mat' ...
Er det noen som har merket utviklingen flyselskapenes bagasjepolicy, er det meg ... geitost og sjokolade er tungt .... For 20 år siden var det aldri noe problem med 10 kg ekstra .. (er jo bare norske matvarer!) Kun smil og latter. Nå er det gått så langt at jeg må få noen til å passe kabinkofferten min (blytung) mens jeg er på innsjekk med koffert og pc-ryggsekk ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.