God tirsdag fra Larkollen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
HVA?? Hva blir det neste? Skal man servere faktisk grevling i SAS PLUS? Godtar man plutselig ananas på pizza?

HVA?? Hva blir det neste? Skal man servere faktisk grevling i SAS PLUS?

Det har de holdt på med siden Plus startet (og strengt tatt en god stund før det også). Jeg har helt sluttet å ta i mot mursteinene som blir servert, siden innholdet ikke blir spist uansett.

Så lenge man holder sylteagurk unna bur... alt! Livet er tøft.

1839458a988c5c73d05148daa5105206.jpg

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Jeg bor sammen med en som mener at sylteagurk (og mye annet fra grønnsakdisken i syltet format) er snacks og kan spise det rett fra glasset. Til gjengjeld slipper jeg til en viss grad å dele potetgullet

Jeg bor sammen med en som mener at sylteagurk (og mye annet fra grønnsakdisken i syltet format) er snacks og kan spise det rett fra glasset. Til gjengjeld slipper jeg til en viss grad å dele potetgullet

Etter å ha introdusert kims og maarud til mannen, får jeg ikke ha potetgull alene lenger. Til gjengjeld mangler det 100% relevante alternativer her til lands.
Sylteagurker har jeg nettopp kastet fra skapet, sammen med andre merkverdige produkter som pølse i lake og noe surkål uten karve som bare smaker høgg :D

Etter å ha introdusert kims og maarud til mannen, får jeg ikke ha potetgull alene lenger. Til gjengjeld mangler det 100% relevante alternativer her til lands.
Sylteagurker har jeg nettopp kastet fra skapet, sammen med andre merkverdige produkter som pølse i lake og noe surkål uten karve som bare smaker høgg :D

Det er vel en grunn til at tyskera reiser på ferie i Norge med bobilen full av 'mat' ...

Det er vel en grunn til at tyskera reiser på ferie i Norge med bobilen full av 'mat' ...

Og at jeg reiser hjem med kofferten full av mat, bokstavelig talt :p Sist hadde jeg med 4 poser toro tomatsuppe (just gotta have it), zalo (I shit you not), tran (møllers), smash, melkesjokolade, 4 poser potetskruer, 2 poser maarud, 2 poser kims, kvikklunsj 8pakk, risbrød nidar, tørrfisk i pose, gratengmakaroni fra sopps (I shit you not vol 2) et cetera. En gang nordmann, alltid nordmann :p At produkter er laget etter gane tviler jeg ikke på, etter å ha bodd i to land i tillegg til Norge :)

Er det noen som har merket utviklingen flyselskapenes bagasjepolicy, er det meg ... geitost og sjokolade er tungt .... For 20 år siden var det aldri noe problem med 10 kg ekstra .. (er jo bare norske matvarer!) Kun smil og latter. Nå er det gått så langt at jeg må få noen til å passe kabinkofferten min (blytung) mens jeg er på innsjekk med koffert og pc-ryggsekk ...

Er det noen som har merket utviklingen flyselskapenes bagasjepolicy, er det meg ... geitost og sjokolade er tungt .... For 20 år siden var det aldri noe problem med 10 kg ekstra .. (er jo bare norske matvarer!) Kun smil og latter. Nå er det gått så langt at jeg må få noen til å passe kabinkofferten min (blytung) mens jeg er på innsjekk med koffert og pc-ryggsekk ...

og aldri funnet noe erstatningsprodukt? jeg har hittil funnet lite erstatninger... derfor jeg tror "norsk gane" er spesialtilpassa freia, toro osv :p

Det finnes 250g geitost ... men de er stusselige. Jeg kan få sjokolade på postordre fra Seattle, men kan ikke ha det liggende i tiimevis i en postbil uten aircondition .... Og skikkelig syltetøy finnes ikke. Så nei ... alternativene er begrenset.

Back