Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Morn fra T-banen. Her skal man tilbringe dagen på Skøyen for å lære om personlige preferanser og sånn moro. Kjenner jeg heller ville gjort andre ting egentlig
. Ser ut som tåken ligger ned mot fjorden og tar utsikten til Oslo, mens solen såvidt skinner på Skaugumåsen. Ha en fin dag
Fikk booket en tur til Mallorca om et par uker. Nedover å sjekket temperaturen før sesongen er overStikkord er TUI. Tør ikke å skrive det fæle ordet som begynner på C.
Ikke Club kitchen, altså ...?
Da kan man som regel søke pappaen sin om smusstillegg!
God morgen fra Las Vegas. Hadde en skikkelig bra dag i går. Fikk de sedvanlige Scotch Eggs på Ramsey Bar & Grill. Fikk tapt de sedvanlige 20 dollarene på pokermaskin. Det vil si, man får jo gratis øl mens man spiller så nettotapet er en del mindre. Jeg fikk gått ca 16.000 skritt...
...og spist deler av en usedvanlig vond Spagetti Carbonara her på hotellet. De skal gjøre det så overfancy og servere det surret sammen i et lite tårn og med et rått egg på toppen
Så innmari ekkelt. Jeg vet jo at det skal være rått egg der, men det er jo som regel ferdig snurret inn så man ikke ser det. Dessuten hadde de bare spor av sånn kjøttdingser som pleier å være inni. YUCK!
Etter lunch bærer det til San Diego med Delta. Sete 1A i Embraer 175, så det er fint som snus. Så skal vi ha salgsmøte og så skal jeg forsøke å trumfe igjennom middag på NOBU.
Ha en fin en
Psssst ! Lunch hos Stone er heller aldri galt i San Diego.
Takk for tips. Det kan trengs siden jeg oppdaget at jeg har booket fly hjem på feil dag. En dag for sent.
Ha sittet på tlf med BA og det var nokså fullt foran hjem på lørdag. De kunne skvise meg inn for et ikke ubetydelig mellomlegg. Men for det mellomlegget kan vi finansiere en mindre ferie. Så det utgikk med glans.
Har testet Stone-burgerne på PDX. De er glimrende. Sikkert like bra på hjemmebane i SAN.![]()
Nå er vel ikke Escondido akkurat innenfor gangavstand til San Diego, men en halvtimes kjøring er vel for så vidt innenfor.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.