• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Hvalstad

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. For en gang skyld er det jeg som skal vekke arvingen og ikke motsatt. Men først en espresso i fred og ro. Ser ut som tåken ligger ned mot fjorden og tar utsikten til Oslo, mens solen såvidt skinner på Skaugumåsen. Ha en fin dag

God morgen fra havet et sted vest om Haugesund, sånn ca.

Fikk booket en tur til Mallorca om et par uker. Nedover å sjekket temperaturen før sesongen er over :-) Stikkord er TUI. Tør ikke å skrive det fæle ordet som begynner på C.

Ha en fin dag

God morgen fra en av mange fortausrestauranter i Spotorno, Liguria. En doppio espresso og en italiensk avis er et flott morgenrituale. I går var vi gjester hos G. D. Vajra i Barolo - datteren på vingården lot oss smake mye godt. Hertz mente at nyttekjøretøyet Mercedes GLC var en oppgradering i forhold til nytekjøretøyet Alfa Romeo Giulia...tror ikke Hertz selv tror på det lenger:-) Nå frokost før vi skal planlegge lunsj. Nyt tirsdagen!

Morn fra T-banen. Her skal man tilbringe dagen på Skøyen for å lære om personlige preferanser og sånn moro. Kjenner jeg heller ville gjort andre ting egentlig

Morn fra T-banen. Her skal man tilbringe dagen på Skøyen for å lære om personlige preferanser og sånn moro. Kjenner jeg heller ville gjort andre ting egentlig

Min personlige preferanse er sete 3A.

Der, nå har du lært noe meget uviktig.

Og hei fra jobb alle sammen! Har bare rukket 2 kopper kaffe enda, på tide med påfyll!

God morgen fra Santiago de Chile! Nettopp landet med natt-flight fra El Dorado flyplassen i Colombia. Tross Avianca sine 787 flatbeds og 5 timers flight, blir det behov for et par timers siesta før jeg er klar for å ta inn nye sanseinntrykk. Ha en fortsatt fin dag!

Last edited:
God midt på dagen fra det sørlandske.

Stikkord for dagen: Jobbjobbjobbjobbjobbjobbjobbjobbjobbjobbjobb

nuff said...

. Ser ut som tåken ligger ned mot fjorden og tar utsikten til Oslo, mens solen såvidt skinner på Skaugumåsen. Ha en fin dag

Tåke på FBU? #diversiontoGEN #diversiontoTRF #diversiontoeverywhere #KapteinKaostartømmene #goodtimes

Fikk booket en tur til Mallorca om et par uker. Nedover å sjekket temperaturen før sesongen er over :-) Stikkord er TUI. Tør ikke å skrive det fæle ordet som begynner på C.

Ikke Club kitchen, altså ...?

G’morgen .. klamt og varmt som vanlig. Snart blir det å stavre seg opp trappa til kontoret. En dag helg er altfor kort. Godt den neste er en tredagers ..

Ikke Club kitchen, altså ...?

Da kan man som regel søke pappaen sin om smusstillegg!

God morgen fra Las Vegas. Hadde en skikkelig bra dag i går. Fikk de sedvanlige Scotch Eggs på Ramsey Bar & Grill. Fikk tapt de sedvanlige 20 dollarene på pokermaskin. Det vil si, man får jo gratis øl mens man spiller så nettotapet er en del mindre. Jeg fikk gått ca 16.000 skritt...

...og spist deler av en usedvanlig vond Spagetti Carbonara her på hotellet. De skal gjøre det så overfancy og servere det surret sammen i et lite tårn og med et rått egg på toppen

Så innmari ekkelt. Jeg vet jo at det skal være rått egg der, men det er jo som regel ferdig snurret inn så man ikke ser det. Dessuten hadde de bare spor av sånn kjøttdingser som pleier å være inni. YUCK!

Etter lunch bærer det til San Diego med Delta. Sete 1A i Embraer 175, så det er fint som snus. Så skal vi ha salgsmøte og så skal jeg forsøke å trumfe igjennom middag på NOBU.

Ha en fin en

Da kan man som regel søke pappaen sin om smusstillegg!

God morgen fra Las Vegas. Hadde en skikkelig bra dag i går. Fikk de sedvanlige Scotch Eggs på Ramsey Bar & Grill. Fikk tapt de sedvanlige 20 dollarene på pokermaskin. Det vil si, man får jo gratis øl mens man spiller så nettotapet er en del mindre. Jeg fikk gått ca 16.000 skritt...

...og spist deler av en usedvanlig vond Spagetti Carbonara her på hotellet. De skal gjøre det så overfancy og servere det surret sammen i et lite tårn og med et rått egg på toppen

Så innmari ekkelt. Jeg vet jo at det skal være rått egg der, men det er jo som regel ferdig snurret inn så man ikke ser det. Dessuten hadde de bare spor av sånn kjøttdingser som pleier å være inni. YUCK!

Etter lunch bærer det til San Diego med Delta. Sete 1A i Embraer 175, så det er fint som snus. Så skal vi ha salgsmøte og så skal jeg forsøke å trumfe igjennom middag på NOBU.

Ha en fin en

Psssst ! Lunch hos Stone er heller aldri galt i San Diego. Her noe lengre nord i California er en rimelig trett, kom inn sent til San Jose etter motor trøbbel i PDX (737-900) - så Pettr sette kurs mot REK mens vi ventet - hadde en meget hyggelig tur ned fra Seattle til Portland med Horizon Q400, øl fra Murer serveres ennå gratis (kompensasjon for Propell Lyd;) ). Heldigvis er det Nespresso i kantinen (gratis) ..... tør ikke telle antall espressoer så langt i dag......

Psssst ! Lunch hos Stone er heller aldri galt i San Diego.

Takk for tips. Det kan trengs siden jeg oppdaget at jeg har booket fly hjem på feil dag. En dag for sent.

Ha sittet på tlf med BA og det var nokså fullt foran hjem på lørdag. De kunne skvise meg inn for et ikke ubetydelig mellomlegg. Men for det mellomlegget kan vi finansiere en mindre ferie. Så det utgikk med glans.

Takk for tips. Det kan trengs siden jeg oppdaget at jeg har booket fly hjem på feil dag. En dag for sent.

Ha sittet på tlf med BA og det var nokså fullt foran hjem på lørdag. De kunne skvise meg inn for et ikke ubetydelig mellomlegg. Men for det mellomlegget kan vi finansiere en mindre ferie. Så det utgikk med glans.

https://www.stonebrewing.com/visit/bistros/escondido
Kan anbefales.......men fotgjenger feltene er kanskje ikke perfekte (men etter noen glass blir de nok det også....)

Har testet Stone-burgerne på PDX. De er glimrende. Sikkert like bra på hjemmebane i SAN. (y)

Har testet Stone-burgerne på PDX. De er glimrende. Sikkert like bra på hjemmebane i SAN. (y)

Nå er vel ikke Escondido akkurat innenfor gangavstand til San Diego, men en halvtimes kjøring er vel for så vidt innenfor.

Har blitt poppis med rare øl på fly. Her pre-departure øl hos Delta.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
206f55d690a78d5ea2a7ec72bc795bab.jpg

Back