• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Stille og rolig på jobb, enn så lenge, og en del som skal gjøres i dag som ingen har peil på, men det er unge lovende Sirpjalle som skal stå for den jobben.

Dagen avsluttes med barbeselskap for minsten som er 7 år og en tur på kino senere på kvelden for gutta boys.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Bergen. Hørte et intervju med Are Kalvø i går om hans nye program, der han skal forfatte en "ny og bedre" Grunnlov. I den forbindelse hadde han blant annet spurt folk om hva som i dag er lovlig, men som burde være forbudt. Konkluderer herved at å gå på tidligvakt kl 06:30 rett etter kveldsvakt dagen før skulle ha vært der. ;)

Men på tross av veldig lite søvn, er formen foreløpig finfin. Og har ikke engang startet med kaffen. Ha en strålende dag! :)

God morgen fra Bislett, reisen til kontoret er i gang for en lang tirsdag. Konstanterte i går at jeg hadde blitt EBS uten å ha prøvd å bli det, en fin-fin gave gitt! Lurer på om kort kommer automatisk i posten? Får jeg også Businessinnsjekking hvor jeg vil i verden med *A selskap?

Nuvel, ha en riktig så fin dag folkena!

Grått og trist utenfor vinduet her i Skaun, meldt sterk vind og dårlig vær utover dagen...

Oslo i møter fra i morgen og ut uken, før nye dager på Malta neste uke... (Og der er det varmere enn i Skaun, garantert! :))

Ha en fin dag folkens!

Kim

God morgen fra Nydalen.
Er tilbake sånn nogenlunde i water tidsmessig, etter en tur utenfor landets grenser. Straks avgårde på jobb - så får man se hva som venter en der siden en var der sist.

Ha en fin dag :)

Mornings. Alt på plass i bondekommunen vest av hovedstaden. Fullfart med månedsavsluttning, før det blir å koble av med en skitur i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Majorstuen. Termometeret viser -8 mot +16 på det meste i går. Dagen går stort sett med til regnskaps arbeid, dvs regninger, regninger og atter regninger skal gjennomgåes. Regner også med å få bestilt hotellrom i Hemsedal til helgen og i byen med det enorme mindreverdighets komplekset på norges vestkyst til om 3 uker.

Ha en framifrå dag alle sammen.

G'formiddag fra bartelandet
Starta dagen med en øøørliten forsovelse, men rakk jobb med god margin.
Idag blir det overtid,i morra blir det overtid,torsdag blir det overtid etc... Mnds.avslutning.....:cry: :cry: :cry:

Ha en strålende dag forumister :up: :up:

Mårnings!
Kald morgen på Sørlandet med 4-5 minus på quisten! Men meteorolygen lover opp i 10 grader i dag og strålende sol. Så kanskje man må ut en tur i lunsjen og få litt vårfornemmelser?

Kontordag i dag og litt frivillighetsarbeid i kveld. Sånn går no dagan. Er det helg snart? Ikke rart jeg drikker vel?

Konstanterte i går at jeg hadde blitt EBS uten å ha prøvd å bli det, en fin-fin gave gitt! Lurer på om kort kommer automatisk i posten? Får jeg også Businessinnsjekking hvor jeg vil i verden med *A selskap?

Åja dette blir supert! Når du ankommer Gardermoen vil minst 10 SAS ansatte stå og bukke for deg og ta med seg baggasjen din, og du vil bli kjørt i golfbil til gaten og få gå først ombord. Så vil du automatisk bli oppgradert til bizclass og få drikke all den coronaen du bare vil! Baggasje er selvfølgelig ubegrenset. Noe som er veldig praktisk når du vil ha med deg bilen på tur. Så da er det bare å begynne å glede seg, Ståle! :colgate:

Og til dere andre: Happi day!

BF:spin

Åja dette blir supert! Når du ankommer Gardermoen vil minst 10 SAS ansatte stå og bukke for deg og ta med seg baggasjen din, og du vil bli kjørt i golfbil til gaten og få gå først ombord. Så vil du automatisk bli oppgradert til bizclass og få drikke all den coronaen du bare vil! Baggasje er selvfølgelig ubegrenset. Noe som er veldig praktisk når du vil ha med deg bilen på tur. Så da er det bare å begynne å glede seg, Ståle! :colgate:

Høres omtrent ut som da Egil fortsatt jobbet på MJF ,,,, :colgate:

G'morgen ja .. ble vekket klokken 0400, 0430, 0500 av rastløse dyr, så da ga jeg opp og sto opp. Har akkurat kjørt guttungen på skolen, så da blir det nok en liten lur ... ingen jobb i dag, kun en handletur på Costco som står på programmet.

Regn og surt, men solen lover å titte frem ved lunchtider.

BF:spin

Ikke noe limo til flyet altså?? Skuffende..

Back