Gosh darn... dette er jo krise. Hele den Norske delen av bransjen min har tydeligvis funnet ut at DY flyr direkte til Las Vegas.
Har gjemt meg innerst i et hjørne ved E2. Caps langt fremover, hette og stor øl som snart er tom. Åjåjåj... hvor skal dette ende? Dette skal vi aldri gjøre igjen.
Verre er det at ifølge Ruter er det ingen transport ned fra Gardermoen etter at jeg har fått bagasjen litt over 2 i natt. Føler at dette kan bli en dyr/lang natt.
Men den 17. går det 14:40 og da skal jeg være med. Dropper for øvrig den dyre (og ofte svært tidligere) returen 1,5 uke etter, og tar heller returen fra Lisboa, så jeg får en liten gjenvisitt der også. Og så med TAP (White, ATR) Malaga-Lisboa mellom der...
... litt klein start på 2017 med to dager hjemme fra jobb. Satser på at jeg stiller på startstreken i morgen tidlig. Så får det vise seg hvordan det er å jobbe i et firma som har navn etter en finsk kvinnehjerne. :drunk:
BA275 ligger i godt driv vest av Irland, så de har sikkert fått minst en GT allerede... :drinkHar ikke tatt av enda :/
Greit med €600 ekstra å gamble for daGod morgen fra Lillestrøm. Våknet av melding fra Kjoser'n at flyet mitt til Vegas var 3,5 timer forsinket. Så bare å snu seg og sove mer.
Natta
Takk, merkelig at den ikke kom opp da jeg søkte på Ruter.FB2 (SAS Flybussen) går fra OSL kl. 0200 - 0300 og 0400 både i følge #Ruters reiseplanlegger og flybussen.no
http://flybussen.no/Oslo/dokument/3437