God tirsdag fra BKK

God dag fra Melhus, sitter å kjeder vettet av meg mens jeg tenker litt på årets ferietur. Noen som har gode eller dårlige erfaringer med British Airways B767? Mulig ferien går til AMS med dagstur til LHR for å prøve BA :)

God kveld fra Kaohsiung. Siste kvelden i Taiwan før turen går videre med fly tilbake til Macao i morgen ettermiddag. Deretter er planen å komme seg til Guangzhou på en eller annen måte.

Gosh darn... dette er jo krise. Hele den Norske delen av bransjen min har tydeligvis funnet ut at DY flyr direkte til Las Vegas.

Har gjemt meg innerst i et hjørne ved E2. Caps langt fremover, hette og stor øl som snart er tom. Åjåjåj... hvor skal dette ende? Dette skal vi aldri gjøre igjen.

Det gjorde sikkert godt at BA767 antagelig var på plass på en eller annen nabogate :lol: Men litt forsinket sen avgang gjør jo at det blir en skikkelig kveldsflight, ikke sånn kjedelig dagflight med fullt av sollys osv osv. :drink :drink :drink :drink :drink :drink :USA

Fy f**n... skuffa. Jeg hadde faktisk trua på dette i fht SAS PLUS, men det er såååååå langt under at det er ikke samme liga. Og da tenker jeg kun på boarding, seter og kabin.

Har ikke tatt av enda :/

Men den 17. går det 14:40 og da skal jeg være med. Dropper for øvrig den dyre (og ofte svært tidligere) returen 1,5 uke etter, og tar heller returen fra Lisboa, så jeg får en liten gjenvisitt der også. Og så med TAP (White, ATR) Malaga-Lisboa mellom der...

... litt klein start på 2017 med to dager hjemme fra jobb. Satser på at jeg stiller på startstreken i morgen tidlig. Så får det vise seg hvordan det er å jobbe i et firma som har navn etter en finsk kvinnehjerne. :drunk:

Er vant til å være 1 dag bakfull etter nyttårsaften men 3? He-he :stir

God kveld fra BGO. Klar for første tur som EBD og jaggu ble jeg oppgradert. Kanskje dette er det beste nivået? :)

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

God kveld fra Snillfjord. :)

Snø, snø, snø...ja, dere tar poenget, og ikke mer å si om den saken i kveld. Morgendagen ser dog lysere ut og da dukes det for årets første runde med spotting av IC-ruter som passerer.

Ellers ikke så mye planer denne kvelden, men en dose nyheter skader sikkert ikke. Deretter blir det på tokt i kjøleskapet for å gjøre kål på de siste dessertene etter jule og nyttårsfeiringen.

Ha en fortreffelig en, med eller uten snø! :)

Da var man på SNA, alle ble beordret av flyet da det ville bli minst 3 timer forsinket videre til SFO. Skal vel fortsatt gå greit å rekke Københavnflyet, men hadde foretrukket å vente i longen på SFO istedet.

Så kan man jo lure på om hvor lang tid de har tenkt å bruke på boardingen da alle boardingpass ble inndratt i LAS. (Sistnevnte gikk forøvrig fint, måtte bare peke på navnet mitt på en liste)

Last edited:
Back