God tirsdag fra 41000 fot

RJon

ScanFlyer Dusty
Medlem
God morgen fra 41000 fot over Cornwall.

Har fått forsiket meg om at bolaget fortsatt leverer varene, lenge siden sist. Se om det dukker opp et reisebrev etter hvert.

En snau time igjen til AMS, hvor man får trakke noen timer før man setter seg på en gris på siste strekket hjem.

Ha en finfin dag forumister :)

Sent fra min SM-G781B via Tapatalk

God tirsdag fra Ris. Snart på vei ut døren og kollektivt helt til Trondheim - sete 1A på den delen av det kollektive som foregår i luften. Møter i Trondheim før middagen, kvelden og natten tilbringes på en herregård. Ha en bra tirsdag der du er.

God morgen fra Kongsberg sykehus. Da er de første målingene og første dose med flytende antibiotika tatt. Formen kjennes fin ut i dag og jeg har også fått sovet godt. Ellers ikke mye på tapetet her i dag, men jeg skal prøve å få gått meg en liten tur i alle fall. Dagene på sykehuset blir fort lange og kjedelige særlig når det ikke er noe sport på TV.

Mornings fra kontoret. På tide å fyre opp maskineriet og hente meg en espresso. Etter en helg med smokkavvenning på minstemann etterfulgt av hjemme med sykt barn, så det bli greit å være på jobb å slappe av litt. Podcasting i kveld

Last edited:
Morn fra Kolsås, hvor man sov både uforstyrret og helt til 0630. Snart trykke noen brødskiver i trynet (og utover halve kjøkkenet), og så får man se hva man finner på utover dagen

God dag fra gamlebyen i Phuket Town. Ute på lunsj i en særdeles rustikk cafe. Foreløpig er det østers og krabbe-pannekaker på bordet. Lovende start! I går ble det indisk middag etterfulgt av et par barbesøk i Patong. Traff på noen hyggelige flyvertinner som skulle ha litt kveldsmat, KLM kanskje[emoji6] Ha en finfin tirsdag!
f4566b405f0f98ce5ccf18976b09400b.jpg

God tirsdag fra Forus. Rolig start på kontoret med kaffe og nyheter. Regner med at det tar seg litt opp i aktivitet utover morgenen. Ha en fin tirsdag forumister!

God morgen fra Lillestrøm!
Her drikkes det kaffe og slappes av denne siste dagen i mini ferien. :) Fin tur til Larvik hvor vi kom hjem fra i går.
Dagens plan bortsett fra kaffe er å vaske litt vinduer, før man i ettermiddag havner i en italiensk toseter. ;) Italieneren bor rett bortpå nærflyplassen og har vinger. :) Så en småflytur avslutter ferien for denne gang.

Ha en fin dag!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Last edited:
God morgen fra TRF. Turen går til SVG og kundemøter i dag, før det blir en dag på flyplassen i morgen [emoji322]

God morgen fra OSL kantina. Var masse sånne "DN-kjendiser" på flyplassen i dag. Straks venter Berlin via Amsterdam for noen dager jobb som jeg ikke gleder meg til. Er ikke motiverende å reise hjemmefra for å delta på noe som føles helt meningsløst. Desto mer meningsfull reise videre til YUL på fredag, heldigvis. :)

Men nå... KLM! Ha en fin en.

Makan... i dag hadde de bestemt seg for å fylle opp samtlige seter foran i balja på Embraeren, hvilket suger litt. Men det har visst vært noe kanselleringer. Så da er det vel greit at alle blir med. Men jau... i disse tider er det vel et i-landsproblem av dimensjoner å ikke ville sitte ved siden av noen.

Last edited:
God tirsdag fra Ris. Snart på vei ut døren og kollektivt helt til Trondheim - sete 1A på den delen av det kollektive som foregår i luften. Møter i Trondheim før middagen, kvelden og natten tilbringes på en herregård. Ha en bra tirsdag der du er.

God tirsdag fra Skaun!

En liten kjøretur fra Bårdshaug Herregård... (Lov å gjette? :))

Fortsatt flott vær og rundt 5-6 grader, meldt hele 13 i morgen før regnet kommer tilbake.

Kona har fikset seg ny bil, ble en BMW I4 denne gang. Så får vi se om "far" får byttet ut sin kjerre til en ny MB etterhvert her også. Må bare måle garasjen, at det er plass til begge..

Ingen flyturer denne uka, kona i bil på vei over fjellet på jobb, mens jeg er husvakt og har gjemmekontor deluxe.

Nyt tirsdagen, husk det er "Curse of Oak Island" i kveld.

Kim

Dæven... stappfullt på AMS-BER også. Blir vel muligens å kategorisere som dårligste kjøp av C-billett noensinne. Alle skal få!

G’morgen. Fortsatt mørkt ..

Ny arbeidsuke står for døren. Glemte av dere fortsatt har vintertid, så da blir det å starte en time senere. Og avslutte ditto. Suger litt, men er jo kun for noen dager.

Mannen som sammen med kakkerkakkene vil overleve jordens undergang, traller på radioen. Kan nesten kjenne lukten av borboun gjennom høyttaleren ….

God morgen fra Renton. Blir god tid til frokost i dag, før man stikker til California for å hente 2 passasjerer som skal til Cleveland

Men det har visst vært noe kanselleringer. Så da er det vel greit at alle blir med. Men jau... i disse tider er det vel et i-landsproblem av dimensjoner å ikke ville sitte ved siden av noen.

Burde ikke være sånn. Har man betalt business så har man gjort det. Personlig har jeg en sånn halvt tvilsom vane om å sette sekken på stolen ved siden av med klar beskjed om å be folk som vil sette seg ved siden av meg om å sette seg et annet sted.;) God ettermiddag fra Oslo. Her nytes noen øl ute, i trygg avstand fra andre. Pandemien er faktisk ikke over.😔

God kveld fra Lillestrøm,
Så fikk man seg en flott flytur med en Tecnam i solnedgangen nedover Oslofjorden! Piloten er instruktør så jeg fikk gjøre en del, som å styre litt og sjekklister. Kult! [emoji4] 20220322_174806.jpg20220322_175054.jpg20220322_173751.jpg20220322_175208.jpg20220322_175135.jpg20220322_180734.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God tirsdag fra Skaun!

En liten kjøretur fra Bårdshaug Herregård... (Lov å gjette? :))

Fortsatt flott vær og rundt 5-6 grader, meldt hele 13 i morgen før regnet kommer tilbake.

Kona har fikset seg ny bil, ble en BMW I4 denne gang. Så får vi se om "far" får byttet ut sin kjerre til en ny MB etterhvert her også. Må bare måle garasjen, at det er plass til begge..

Ingen flyturer denne uka, kona i bil på vei over fjellet på jobb, mens jeg er husvakt og har gjemmekontor deluxe.

Nyt tirsdagen, husk det er "Curse of Oak Island" i kveld.

Kim

Ble Kongerommet:-)

Back