God søndagsmorgen

Hickok

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God søndagsmorgen

Tidlig våken i dag. Kanskje ikke rart når jeg sovnet før 23 i går.. Dagen i dag blir som vanlig på en søndag, med andre ord slapping før turen settes nordover. Forskjellen i dag er tidligere avgang, og pitstop på Lillestrøm, for å se kveldens storkamp.

Overskyet og kraftig vind her i Bergen i dag, så det er tydeligvis slutt på finværet for en stund.

Re: God søndagsmorgen

God morgen fra MLE - er ved det sosialdemokratiske fellesbassenget i dag og slapper av. Har med seks uleste Airways og Historie samt to bøker. Har ikke åpnet noen av de på fire dager og bare våser. Godt er det.

God søndagsmorgen

Gute morgen aus Flughafen Munchen. Her er det kaffepause før kursen settes nordover. Lufthansa leverte som vanlig i natt. Men desverre var det skråbenk. Trodde MUC var satt opp med ny Business på 346-flåten. Burde nok ha sjekket...

6 grader sa mannen i rorbua. Bedre blir det nok ikke...

Morgen fra det Sørlandske. Ikke spesielt god morgen, da jeg heller skulle holdt senga i noen timer til. Men skal ut i et oppdrag så da er det bare å komme seg i gang.

Ute er det tåkete og det skal blir masse regn i løpet av dagen. Forhåpentligvis kan man forholde seg mest innendørs.

Får håpe det blir en kort dag......

BF:cool2

God morgen fra Haugesund. Har endret sete på dagens flight da midtsete ikke ble blokkert. Ser litt merkelig ut på setekartet: forran vingene er absolutt alle setene tatt, bak vingene er nesten ingen tatt.

Har besøkt norges minste kommune i strålende solskinn og vindstille som er helt uhørt der.

God morgen godtfolk!

Har begynt å blåse opp og gråne til, så da er det å få i seg frokost, sule sammen og sette kursen hjemover.

Ha en fin en forumister. :)

Mornings. Grått ute her i hovedstaden, og har nå forflyttet meg fra sengen til sofaen. 30-årslag tar på leveren. Spørsmålet blir hvor lang tid jeg trenger på å manne meg opp til å begynne på husarbeidet. Ha en fin dag:drunk:

Men desverre var det skråbenk. Trodde MUC var satt opp med ny Business på 346-flåten. Burde nok ha sjekket...

Ingen 346 har fått nye seter foreløpig

Mornings. Grått ute her i hovedstaden, og har nå forflyttet meg fra sengen til sofaen. 30-årslag tar på leveren. Spørsmålet blir hvor lang tid jeg trenger på å manne meg opp til å begynne på husarbeidet. Ha en fin dag:drunk:

Ingen 346 har fått nye seter foreløpig

Det stemmer - men en del av de har fått nye F seter.

God morgen fra Lillestrøm. Hadde ikke skråseng i natt, da mitt soverom nemlig er oppgradert med flat seng. Et sjakktrekk jeg gjorde for noen år siden.

Får se om man kanskje shiner videre i kåken idag.

Ha det fint folkens

God morgen fra trikk nr 11, retning Grünerløkka. Blir en rask tur innom en butikk som skulle stenge akkurat når vi oppdaget den i går. Deretter blir det å bevege seg ut mot Gardermoen for ettermiddagsflighten hjem til Stavanger....

Men den er søndagsåpen?

Jepp. Det fant vi ut i går. Kjapt inn og ut for å se nærmere på et par ting vi syntes var stilige. Deretter trikken ned til Oslo S og toget ut til Gardermoen.

Ellers har man lagt fra seg ladekabel til telefonen på hotellrommet. Så da satser jeg på at jeg finner det også. Enten på Oslo S eller ute på det store kjøpesenteret...

Hmm. Trodde jeg skulle få en øl på BGO i dag, men her er det selvsagt ingen som selger. Jaja, får kjøpe Hansa an SAS i stedet for, da, og så ta igjen på Lillestrøm.

God unntakstilstand i Lillestrøm.. Brann i byen og jeg har aldri sett så mye politi i byen.

5-6 utenfor hver pub, og spes min , Kulturpuben, hvor de sier at lokale hooligans har fått lov til å komme inn... Aner ikke om dette er sant, men da jeg dro nå vel tre timer før avspark, kan jeg ikke forstå at disse kommer inn på stadion. Vel, er ikke foppballmann.

Sist jeg var på Åråsen var 1964......:colgate:

God morgen fra Haugesund. Har endret sete på dagens flight da midtsete ikke ble blokkert. Ser litt merkelig ut på setekartet: forran vingene er absolutt alle setene tatt, bak vingene er nesten ingen tatt.

Har besøkt norges minste kommune i strålende solskinn og vindstille som er helt uhørt der.

God "morgen" fra Haugesund? Her våknet man kl.3 og lurte på om det var 3 om natten fremdeles, men siden pokerkvelden sluttet ca. kl.0600 sharp så så er dagen allerede nesten over. Bra det bare er pokerkveld et par ganger i året.

Håper du hadde en fin dag på Utsira Robertaas...

Mvh
Fjordheim (som snart legger seg igjen)

God unntakstilstand i Lillestrøm.. Brann i byen og jeg har aldri sett så mye politi i byen.

5-6 utenfor hver pub, og spes min , Kulturpuben, hvor de sier at lokale hooligans har fått lov til å komme inn... Aner ikke om dette er sant, men da jeg dro nå vel tre timer før avspark, kan jeg ikke forstå at disse kommer inn på stadion. Vel, er ikke foppballmann.

Aaaaah, så det er det som er grunnen. Så det var fryktelig mye politi her.

Jeg var der, og jeg lover deg at det fikk de. Galehus!

Da gikk man på nok en bookingsmell. Min første mellomlanding på OSL noensinne. Kan bli artig.

Da gikk man på nok en bookingsmell. Min første mellomlanding på OSL noensinne. Kan bli artig.

Oi! Spennende! Jeg er nok ferdig med å fly rundt omkring på en stund. Men føler på meg at det kan bli en del til høsten. Vi får se....

Back