God søndag

Someone

Moderator
Medlem
God søndag

God morgen fra Beitostølen. Her har gutta og jeg alt vært opp en stund og både espresso og første frokost er inntatt. Forsøkte i går booke et bord på en av stjernerestauranten i enten Bergen, Trondheim eller Stavanger for en helgetur før jul. Men alt virker være fullt ut året, så tydeligvis de ikke sliter fylle bordene selv med utlendingene «utestengt». Retur hjem til Asker i dag. Ha en fin dag

Re: God søndag

Glad søndag fra Ris. Kokosbolle og kaffe er absolutt en av favorittene på en søndag morgen. Koffert skal pakkes og jeg skal ut å fly med raketten aka SAAB200 til Røros - helgen blir liksom mer effektiv når du avslutter`n på formiddagen søndag.

G’morgen fra vestsørøst.. En gammel SAS-nier sørget for at lørdagens planer ble kullkastet, så vi prøver igjen i dag med løvblåser, motorsag og øks. Godt med lange helger, null stress om jeg må bytte om litt på programmet. Nier’n ligger forøvrig i bildeforumet.

Fortsatt mørkt, såvidt tosifret på termometeret og det skal bli en strålende dag. Igjen. Nå frokost.

God søndag fra Kongsberg

Nitrist vær her i dag hvor det bare bøtter ned fra himmelen. Ingen stor krise egentlig, siden det er så mye fotball og sport på TV'en og siden det er en del arbeid som har blitt liggende og som det er greit å få unna.

Back