• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Søndag

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God Søndag

God morgen godtfolk!

Da har man karret seg ut av sengen og begynnt å få i seg kaffe slik at tingene som er bak gluggene kan begynne å virke!

Snart på tide å sveive i gang frokost før det er å sette kursen mot Veraland og plukke opp noen våte katter! :D

Ha en fin dag forumister! :)

Re: God Søndag

Mornings fra Beitostølen. Merker at det ble både sent og fuktig igår, men satser på en liten tur skal hjelpe på. Middag på Pepper før retur til Oslo i kveld

God søndag fra Sarpsborg. Grått og regn ute, etter litt for mye flytende i går så er det greit at det ikke skjer noe i dag.

Ha en flott dag folkens :)

God sen morgen fra et våt Bærum. Følte meg litt som Nordlys, sterk slagside, men den er i ferd med å rettes opp og snart er man i vater.

Her skal man bare pusle litt hjemme i dag, og dytte litt ting end i en koffert. Ellers ingen store på planer. Ha en fortryllende dag om du er i vater eller ikke.

God morgen fra Elverum.

Besøk hos svigers i helgen. Kursen settes mot hovedstaden om noen timer.

Fikk telefon fra Trumf Visa idag morges siden de hadde flagget et par transaksjoner på kortet som mistenkelige. Og jammen hadde de rett. To transaksjoner i natt på til sammen 500 kr som var helt ukjente for meg. Så da er kortet sperret, nytt kort bestilt og reklamasjonsskjema på vei. Bra service :)

Ha en fin søndag!

God formiddag fra Mint Hotel i Manchester. Matchdag i dag med storoppgjør ManU vs Chelsea. Ha en fortreffelig dag, det skal nemlig jeg =)

God morgen fra Lillestrøm. Fint ned en dag i heimen så man får vasket litt skjorter og tatt seg en sykkeltur. Formen er fin som snus etter å ha fått 11 timer søvn i natt.

Nå er det bare å pakke igjen, for imorgen skal SAS direkterute til Moskva testes ut.

Ha en fin dag.

God dag fra Gullstua på OSL. Skal være i London denne uke ifm med jobb. Sete 2C er sikret OSL-FRA, og sete 3D FRA-LHR. Lufthansa hele veien.

Ønsker alle en riktig flott dag.

God dag fra Gullstua på OSL. Skal være i London denne uke ifm med jobb. Sete 2C er sikret OSL-FRA, og sete 3D FRA-LHR. Lufthansa hele veien.

Ønsker alle en riktig flott dag.

Ikke engang en ørliten sveip innom Østerike?

Nei, ingen svipptur innom Østerriket i dag. Orket faktisk ikke å ta 0625 flyet til FRA, for den rundturen. Så jeg booket om i gårkveld. Turen hjem følger ruta LHR-VIE-MUC-OSL, blir bra!

G'morgen fra terassen i Cumming. Nesten så man trenger en genser i dag ... Men nå er to kaffekopper tømt, køene er (midlertidig) tomme og jeg vurderer å sette igang med frokost. Tror det blir store amerikanske pannekaker med bacon i dag ....

Mornings fra Værnes, takk gud for at free-wifi blir mer og mer standardisert. Enda 45 minutter igjen til jeg kan finne 15A i DY462 som skal ta mitt behagelige legeme ned til Rygge. Sannsynligsvis den siste turen TRD-RYG nå som Norwegian har annonsert nedleggelse. :(

Ha en fin dag :)

Nå er det bare å pakke igjen, for imorgen skal SAS direkterute til Moskva testes ut.

Åååå jeg vil og til Russland!

Har akkurat kommet hjem til ... *mumle* nordens Murmansk *mumle* :lol: - regn, tåke og en evig påminnelse om at Tromsø skal fraflyttes så snart jeg er ferdig med utdanningen min.

Jauda så neida. Nå skal jeg sove siden jeg - ulikt Fnate - ikke har sovet mer enn 2-3 timer i natt, før jeg begynner med eksamenspuggings. Eksamen om 1 uke, er vel på tide å lære seg et par detaljer om emnet.

Ha en fin ettermiddag :)

Vått og grått i Sandefjord, hvor man har tilbragt helgen, i kveld en gang blir det å ta bilen tilbake til Kjevik. Skal bli deilige å ha bil tilgjengelig de neste 4-5 ukene. Sparke litt liv i den gamle laptopen har man også klart, så blir å drasse med meg den nedover også.
Ellers klarte man å ta med seg feil bag hjem i helga, da man tok den med alt feltutstyret jeg strengt tatt ikke trenger lenger, mens bagen med skittentøyet ligger igjen...

G'aften fra et hjem som har vært savnet denne helgen. Masse jobbing på Oslo Bokfestival som fotograf i flerkamerateam var en tidkrevende, men givende, jobb både lørdag og søndag. Endelig ferdig med nedrigg og utstyr plassert i lager og kan... fortsatt ikke slappe av grunnet masse skolejobb.
God helg videre forumister!

Back