God søndag

Madman

ScanFlyer Gold
God søndag

Jammen lenge siden jeg har startet en morgentråd nå...

Sitter på jobb og drikker kaffe foreløpig, men det skjer nok ting etterhvert vil jeg tru...

Ha en riktig god søndag alle sammen. :)

Re: God søndag

God morgen fra Forus. Skal snart labbe bort til kaffetrakteren å hente dagens andre kaffekopp. Ikke helt det samme som nespresso. Men det funker...

God ettermiddag fra down-under. Litt tett i både nese og hals etter å ha vært noen dager i kalde Melbourne, men sånn er livet. Flott vær i Sydney, men dagen har gått med til eksamenforberedelser.

Ha en fin dag folkens. :)

Her har vi startet dagen med "den lille sorte" fra nespresso - fortere blir man ikke våken. Nå venter en en dag inne og ute - i avslappningsmodus. Ha en flott søndag - inne og/eller ute!

God morgen. Frokost er inntatt, det er blaaser frisk, men er allerede 21 grader saa det blir nok en god dag. Blir litt museer og sikkert en oel eller vin ute i finvaeret. Ha en fin dag.

God morgen folkens!

Oppe i god tid før jeg og noen forummedlemmer fyker ut til SVG og lar kameraene våre gi lyd fra seg:)

God morgon frå Trønderland!

Her skinner sola på ein sundag morgon, og nytrekt kaffi står klar. I dag skal det bli ein roleg dag :)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra Oslo. Akkurat kommet hjem etter at TG954 har transportert meg tilbake til Norge i natt. Deilig med direkterute men TG imponerer meg fortsatt ikke. Nå er det litt utpakking før jeg må oppdatere meg selv på hva som har skjedd mens jeg har vært borte.
Ha en flott søndag :)

God morgen fra Nærsnes. Første espressoen er inntatt, en til står for tur før frokost. Det blir lun leverpostei og sprøstekt bacon.
Turen hjem fra ORD gikk greit med mye medvind, og nå venter hele 8 dager med fri! 26/10 er det PEK som står for tur, så hele 2 uker med ferie.
Idag blir det endel indretjeneste med tøyvask, skjortestryking og støvsuging.Ellers ikke noe.
Ha en fin søndag.

God søndag alle sammen!

Husk å bidra til årets aksjon for Care, anbefales sterkt da de bidrar lokalt til selvhjelpsgrupper for kvinner i Afrika og Aisa, bygge på mikrofinans systemet.

les mer på http://www.care.no/

Legger til litt info som kan være av interesse gitt av en som er fagmann på området:
Vær oppmerksom på at dersom man i inntektsåret 2009 gir 500 kr eller mere til CARE Norge, så lønner det seg for giveren å sende pengene direkte til CARE Norge, oppgi avsenders navn, adresse og fødselsnummer på giroblanketten.
Da vil CARE Norge innrapportere dette til Skattedirektoratet, det gitte beløp som på årsbasis må være på 500 kr eller mere vil bli påført den forhåndsutfyllte selvangivelse for 2009, og man sparer 28 % i skatt av det gitte beløp.
F.eks gave på kr 500 gir et skattefradrag på kr 140, gave på kr 1000 gir et skattefradrag på kr 280.
Gir man mindre beløp kan pengene legges i innsamlingsbøssen, da fradrag ikke godkjennes for beløp under 500 kroner. Selv med kvittering. Ønsker du mere opplysninger om dette og alle de godkjente organisasjonene man får skattefradrag for gaver til ? Se www.skatteetaten.no og let etter tilskudd og gaver.

Last edited:

God morgen ! Eggerøre, marmelade og engelsk te er inntatt. Etter hvert skal jeg teste en presskanne med brasiansk kaffe. Senere skal jeg teste noen lammekoteletter. Kommer det bøssebærere på døra, så gir jeg en skjerv eller to. :)

God morgen fra Bislett. Her har man nettopp pressert appelsiner til den store gullmedalje. Bare egget blir ferdig nå så er det tid for frokost. Rydding står på programmet senere i dag, itillegg til en liten tur på Sats i løpet av dagen. Ha en fin dag :)

God morgen fra Bergen. I dag står dagen i fotballens tegn, ettersom blånissene fra Oslo Øst kommer på besøk i dag. Dette pleier å være en høydare, men i år måtte våre gjester levere tilbake halvparten av billettene, så det er tydelig at interessen er dalende. Jaja, den rød horde stiller nå mannsterkt i hvert fall.

Ha er strålende søndag, hva nå enn står på programmet..

Turen hjem fra ORD gikk greit med mye medvind, og nå venter hele 8 dager med fri! 26/10 er det PEK som står for tur, så hele 2 uker med ferie.

Er du over på 340en igjen, eller går det både i 2CV og 4CV nå? :p

God søndag fra Fagerborg forresten, dagen skal benyttes til litt indretjeneste og en tur til Elixia.

God søndagsettermiddag fra Krsand!

Her har man fått en lang og god natts søvn. Været er deilig så nå skal vi ut en tur.
Heldigvis ingen planer, så her tar vi det som det kommer!

BF:cool2

YES :YES Og dermed kan man ta med seg 3 poeng tilbake til Oslo:colgate:

Versågod! -ikkje anna å sei -for det er så typisk -når det virkeleg gjelder, så ramler det saman blant dei raude. Akk ja....

Her tilbriges søndagskvelden på Hell hotell på Stjørdal, med stengt bar! Uhørt, men de sier det er 16 år siden noen bestilte varer fra baren på en søndag :angry:

Her tilbriges søndagskvelden på Hell hotell på Stjørdal, med stengt bar! Uhørt, men de sier det er 16 år siden noen bestilte varer fra baren på en søndag :angry:

Da får du si at de får starte ny tidsregning fra i dag da du mer enn gjerne hadde handlet noe der!!

BF:cool2

Back