God Søndag..

Re: God Søndag..

Gratulerer så mye SudCaravelle :nor

Ja, da var helga over dessverre. Skal på jobb i natt..:(

G'søndag fra Maura. Her vant jeg akkurat konkurransen "Hvor lenge kan man sove?"..Hurra! Har akkurat feiret med et par speilegg.

Gårsdagskvelden ble forøvrig vellykket, med Brüno på kino, og den beste biffen jeg kan huske å ha smakt. Indrefilet med gorgonzola-ost, på et sted kalt Baldoria på Grünerløkka.

Kvelden ble etterhvert avsluttet med å bl.a. observere en noget beruset person som ikke gadd å gå rundt da han skulle fra en perrong til en annen nede på Oslo S, og en drøss med vektere og tom. er par politi som nærmest innvaderte opptil flere perronger. Om det var pga. tidligere nevnte sporkrysser, vet jeg fatisk ikke..

Edit: Glemte nesten å gratulere SudCaravelle :nor :nor

Last edited:

Ble det noe Solo Super?;)

BF:cool2

Nei..

Det ble en Cola mens jeg ventet på toget fra OSL, Pepsi til maten, Pepsi og en slags juice (noe greier de stod og delte ut ved inngangen til salen) på kinoen, og en Sprite til på trikken ned til Oslo S igjen.

Noe mer du lurte på? ;)

Last edited:

God kveld fra Oslo. Vi har hatt tyskere på besøk hele helgen, og det har vært veldig vellykket! Nå nyter jeg noen kalde øl mens jeg leser de gode rapportene som både Bizflyer og Someone har lagt ut. Takk!

Back