• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God söndag

Re: God söndag

Flypark-kurt:

Ikke noe tull med bussing å greier ikveld, du veit vi betaler bra!! :nor
Det er 12 timer til Juleferie..!!

Flypark-kurt:

Ikke noe tull med bussing å greier ikveld, du veit vi betaler bra!! :nor
Det er 12 timer til Juleferie..!!

Da er OSL i de beste hender ser jeg, både Thomas og flere Kurter på plass gjør dette til en smooth flyplass, både for pax og ansatte.

God 4.søndag i advent ønskes dere alle !
I dag tenner vi alle 4 lys, men det blir nok tent noen fler enn det også. Vi skal nå tenne lys på en grav i dag også.
Sønnen i huset fyller 19 og familie kommer i den anleding på kvelden idag.
At sola skinner så fint som den har gjort, gjør det enklere å tørke støv på denne dagen da sola snur.. Egentlig er det vel kloden vår som endrer kurs eller noe slikt...

God søndag!

Sliten søndag her i dag. Idag må alt i boks før jul.
Får meldinger om at det er trøbbel på EWR idag pga vær også og de diverterer til LGA. Sikkert ikke gøy å jobbe på ramp der idag:)

Og så kan jeg finne fram Highland Park 16, som her i huset nå finnes i to former: På flaske og i hjemmelagede sjokoladetrøfler. :-)

Kan jeg komme på besøk til deg? :devot:

G-morgen også fra Alpharetta, hvor WIAS har holdt meg veldig busy på morran .. Men nå roer det seg visst litt og jeg registrerer at meterolygene har skutt skikkelig skivebom. Istedenfor de 17 gradene og regn vi var forespeilet, har vi +2 og pent. Må være en kaldfront som har svingt feil ... :p

Velvel .. tilbake til jobben .. men Arse-nal - Liverpool er booka inn!

Registrerer pgså skikkelig vintervær i Seattle ... her representert ved ferjekaia på Bainbridge.

image.cgi

God ettermiddag alle .
Julen nærmer seg og det er kun siste finpuss som gjenstår her i heimen.
Juletreet er tatt inn mellom kulingbygene og skal nå pyntes og gjøres klart.
Det har klarnet opp vest i havet og himmelen forteller det blir mer vind.
Det gjør ingen ting for her i huset skal vi ingen sted. Kun høre på radio og høre om stengte fjelloverganger og trafikk ut av de store byene.
Julestemningen har kommet inn i huset og skal vare til over nyttår.
Alle gode forumister ønskes en god jul uansett hvor den tilbringes.

Goddag fra avd Skillebekk. Her har store deler av dagen gått med på å stå på alle fire og skrubbe 60m2 med fliser som viste seg å være langt lysere i fargen enn først antatt. Siden huset er tomt for både mat og kjøkken utstyr blir det snart å ta seg en tur på Deli de Luca for litt mat. Ha en fin kveld

God kveld fra avd Nordstrand. Her har samboer tatt juleferie og reist hjem til sin familie litt ut i distriktet. Så her sitter jeg og holder fortet et par dager til grunnet vanlige arbeidsdager i morgen og tirsdag før jeg tar meg juleferie og reiser hjem til min familie for å ferie jul. Dagen har gått med til å sløve litt foran TV'en med diverse vinteridretter, samt gjort unna litt klesvask. Blir nok 2 rolige dager på jobb før julefreden senker seg.

Ha en fin søndagskveld alle sammen!

God kveld.
Da er jeg heime i godstolen igjen med en god konjakk og full fyr i ovnen.
Dagen i dag ha blitt brukt til Harrytur til EU, slik at min bedre halvdel som kommer fra Øst Europa nå ha bunkret opp med "sine" nødvendigheter for en skikkelig jul på svensk manèr.
Julmust, julskinka, prinskorvar og et utall andre ingredienser er nå på plass i alle skap, slik at NÅ blir det nok jul i år også på Farmen ;-)

Dagen i dag ha blitt brukt til Harrytur til EU, slik at min bedre halvdel som kommer fra Øst Europa nå ha bunkret opp med "sine" nødvendigheter for en skikkelig jul på svensk manèr.

Ja, jeg så hvordan hun hamstret for høsten ... :lol:
Og du stakk av og lot meg stue varer inn i 'varebilen' ...

Back