Flygande onsdag

Swedeline F28

ScanFlyer Silver
Godmorgon från Toulouse. Idag blir det besök på en flygplanstillverkare här för mig, och får nöjet att inspektera deras senaste final-assembly linor. Ibland är det kul på jobbet! Ha en fin dag!

God morgen fra Rikshospitalet. Om litt er det klart for dagens inngrep. Jeg er førstemann på listen skjønte jeg. Blir greit å bli ferdig med denne sjauen. Selve inngrepet er ikke noe å grue seg til. En får en solid dose med medisiner med litt krutt i, så det er ikke ubehag med dette.

Av forståelige grunner er det lite planer ellers for dagen. Regner med det blir å se litt på fjernsynet når de er ferdig. Dessverre dårlig med sport i dag.

God morgen fra det jeg tror er Senterpartiland. Generell kontorering i dag. Satser på et litt tidlig fly hjem så jeg går med meg siste rest av sommersol. Klarer vi og outsource en fotballkampkjøring også blir det kanskje sushi og sprudlene i glasset.

Glad frionsdag fra Ris. Ble en herlig middag utendørs på Frogner i går kveld…sommeren kom sent men veldig godt til hovedstaden. Nå en dag med diverse ærender - men aller først en kopp kaffe til.

God staselig morgen fra Bergen. Spennende møter, nydelig mottakelse på Terminus, herlig tur til Fløien og en absolutt innafor middag.

Nå er det et par møter også en lengre kjøretur ut til en liten øy - det gjør ingenting med denne speller nye Sixt-Cayennen som mot alle forventninger viser seg å være en herlig og potent bil som bråker masse.

Skal nok for det rekke kveldsflighten hjem og armkroken til dragen.

IMG_7699.jpeg

IMG_7715.jpeg

IMG_7722.jpeg

IMG_7706.jpeg

Mornings fra L1. Intensiv kontordag før jeg må hjem å følge opp lekser, lage middag og sørge for at eldstemann kommer seg på hockey sånn relativt tidlig. Alt med minstemann på slep. Godt jeg ikke har en jobb hvor jeg må føre timer [emoji2957]

God morgen fra toget. Bortekontoret i dag etter "fri" og tur i skogen i går. Ikke store planer utover God middag i kveld etterfulgt av trening.

Kiloene raser ikke, akkurat, slik de gjorde for 10 år siden. Men merker helt klart at formen blir gradvis bedre. Det er fett. Startet jo heller ikke helt på null sånn kondisjonsmessig. Armhevinger hadde derimot en relativt tung start. :)

Treningssenter er for julenissen

Ha en best onsdag

God morgen fra Lysaker. Nydelig "indian summer" på Østlandet. Kjenner at det har gjort seg med noen fine dager nå Håper det holder inn mot helgen!

Kjenner at formen er "så-der" etter at jeg i går etter at ungene hadde lagt seg fikk besøk av noen som jeg har delt husvær med i over ett 10-år. Fint at man kan ha det slik etter at man har gått hvert til vårt.

I kveld skal det lages marinade, coleslaw og annet digg til fredagens innflytningsfest og pokerlag. En 2,6 kg stor svinenakke skal langtidsstekes og bli til pulled pork! Blir gøy!

Ønsker alle en god dag!

God morgen fra toget. Bortekontoret i dag etter "fri" og tur i skogen i går. Ikke store planer utover God middag i kveld etterfulgt av trening.

Kiloene raser ikke, akkurat, slik de gjorde for 10 år siden. Men merker helt klart at formen blir gradvis bedre. Det er fett. Startet jo heller ikke helt på null sånn kondisjonsmessig. Armhevinger hadde derimot en relativt tung start. :)

Ha en best onsdag

Her noterer man seg i dag for første gang siden 90-tallet på 80-tallet hva angår vekt. Enkel oppskrift....Bli skilt, ha anlegg for løping, og være streng på kostholdet, da renner kiloene av :) Godt jobba Fnate, det blir enklere og mer moro etterhvert som man trener og får opp formen ;)

Morn fra hjemmekontoret. Ser ut til å bli en liten sommerlig ettermiddag i dag også, godt egnet for et par kilometer på sykkelsetet mens sesongen fortsatt lever.
Det planlegges og bookes litt reiser, årets høstferie ble degradert fra potensiell syden til begravelse til sviger-mormor i Berlin. Da kan man like greit bruke en hel uke der og gi junior nok en intensiv uke med tysk-språklig oppdragelse. Tror også vi skal spandere på oss Color Line og Oslo-Kiel for en gangs skyld

God formiddag fra Forus,
Blir distrahert av det flotte været her over i sørvest også.
Tar tidlig utskei i dag , tur innom bilforhandleren for å hente den første av mine 2 biler som er inne på EU-kontroll og service. Diesel må vite!
Ute arbeid i ettermiddag og møte i FMS i kveld.
Ha en fin dag.

Mornings fra Forus.Ukas første skift går mot slutten her. Ferien over for denne gang. Med to fridager i starten av uken så blir det likevel en smooth start med en kortere arbeidsuke og foreløpig er det bare planlagt to vakter i neste uke så jeg skal vel ikke klage. Det blir visst noe indretjeneste etter jobb. Ellers klarte jeg å røske til meg en billett til Kaizers Orchestra konsert i helgen da konserthuset slapp noen flere billetter i formiddag. Så nå gledes det.

G'morgen .. Sitter med 'internTV' på mens jeg fyrer opp VPN og fjernmaskin.

Siden vi er inne på dette med mosjon og vekttap .. Kan anbefale å skaffe en stor hund. En times tur i skauen hver morgen, tar deg lett ned en buksestørrelse eller to. Litt bekymret siden jeg har bikket godt under 100kg, men prøver å holde motet oppe. ;)

Nemlig.

Velvel .. Arbeidet kaller ...

Last edited:
Back