• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God söndag

Savipix

ScanFlyer Rusty
God söndag

God söndag morgon kära forumister

Strax klar för att kasta mig in i dag 1/4 av julkaoset på Arlanda. Idag blir det en 0445-1200 dag. Njut av tillvaron och ha en fin sista adventssöndag idag.

Re: God söndag

Lykke til med julerushet! Sitter selv nesten en time fra nærmeste flyplass ... hehehe

Vått og mørkt her i Alpharetta, men hadde en fin tur med bikkja. Nå blir det en liten brun skotsk 12åring fra en øy i havgapet, før bingen kaller. Må relativt tidlig opp for å jobbe .. WIAS hviler aldri ... ;)

Snakker vi en skikkelig Islay med andre ord? Høres ut som et godt valg!

Highland Park. Orknøyene. Vet ikke hvorfor, men den lokale spritsjappa selger den for 29.95 og har gjort det ihvertfall i to år - alle andre er 10 daler dyrere.
Var innom idag, og fyren foran meg handlet børst for $2633 ... såvidt jeg ikke spurte om å få bli med ham hjem ...:cheers:

GOD SØNDAG MORGEN FRA LILLESTRØM OG SAMTIDIG GOD JUL !

Sjekket inn hele veien og fikk endret NW setet til nødutgang "Coach Choice" til $ 0 siden vi er FB Elite. Greit siden de siste 6 timer er meget slitsomme !^_^

Vel, Highland Park er intet dårlig valg! Det er i hvert fall helt sikkert. Det er en av mine favoritter. :)

Vel hjemme efter et riktig godt julebord med gode venner, desverre ikke mini-scanair julebord, men rett godt likevel! Nu blir det sengen før en riktig artig lunchavtale kaller i morgen klokken to.

Må I alle ha en ritkig strålende dag!

Godmorgen fra sydøstjylland, tidligt oppe til en lang dag med spotting i Hamborg.
Må alle i forumister have en god dag og det er vel på tide, at ønske jer alle en Glædelig Jul.

Oppe og ikke gråter her på OSL. Har allerede fått i meg 3 kopper kaffe. Terminalen syder av pax, mange skal hjem til jul. Ha en fin dag alle forumister.

De siste pakkene ligger klar til pakking. Skal leveres senere på dagen. Etterpå skal julekofferten pakkes for fire døgn i EWR/Jersey City.
Men først en frokost pytt-i-panne. Ha en fin dag.

Glad morgen - i dag snur sola!!! Nå er det ut på tur - trenger å gå av oss litt julebord. Tror faktisk vi snakker om en hvit dag også - den første på lenge og sikkert den siste på lenge. Ha en bedre søndag!

God morgen denne siste søndag i advent. Et hyggelig scanair-treff i går kveld, og det bekreftes at Tommy er i landet så vi hører nok snart fra ham igjen.

Nå går turen ut for litt frisk luft - ha en flott søndag!

God søndag fra 15. etasje på Radisson SAS Scandinavia.. Kjennes ut som om jeg hadde det hyggelig i går.. Nå blir det ned å få i seg litt hotellfrokost, før det blir å slappe av litt, før jeg skal treffe en kamerat til lunch etterpå.. Retur til Maura utpå dagen en gang..

Ønsker alle en god søndag :)

Glad morgen - i dag snur sola!!! Nå er det ut på tur - trenger å gå av oss litt julebord. Tror faktisk vi snakker om en hvit dag også - den første på lenge og sikkert den siste på lenge. Ha en bedre søndag!

Solen snur, jaggu på tide. Mørkt når jeg står opp, mørkt når jeg drar til jobb, mørkt når jeg kommer hjem fra jobb.

God morgen fra sør!

Nå skal kofferten pakkes før kursen settes mot Kjevik. I dag flys det først til CPH og deretter til ZRH hvor det blir pit-stop på Rad SAS Hotel før ferden går vi dere i morgen tidlig til VLC.

Så nå håper jeg de har husket å legge sjampisen på kjøl ombord så den er klar til jeg kommer!

Fortsatt God Jul!

BF:cool2

God morgen fra Stavanger. I dag skal dagen nytes innendørs, det småyrer ute og ser ganske grått ut....

Vel, ha en fin dag forumister :)

God morgen... Kvelden skal tilbringes på jobb så det var den kvelden :nor

Nå er det 24 minutter igjen til solen snur og jeg kan ikke si annet enn ENDELIG!!!:nor:nor:nor

God morgen... Kvelden skal tilbringes på jobb så det var den kvelden :nor

Nå er det 24 minutter igjen til solen snur og jeg kan ikke si annet enn ENDELIG!!!:nor:nor:nor

Helt utrolig, Kurt på "god morgen forumet" så tidlig.

God formiddag fra Gamle Oslo. Snart er det meget sen frokost med juleansjos. Deretter noe handling. Deretter pakking. Og så kan jeg finne fram Highland Park 16, som her i huset nå finnes i to former: På flaske og i hjemmelagede sjokoladetrøfler. :-)

Back