God søndag!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God søndag!

God morgen!

Sitter her og kikker ut vinduet! Regn, men det var vel ingen bombe!

Sitter her og er stiv og støl i hele kroppen. Merker på kroppen at jeg har tatt et mer bedagelig yrkesvalg enn håndverker ja. :p

Ha en fin søndag folkens.

Re: God søndag!

God morgen.

Støl er jeg også etter en runde på rollerblades i går, kondisjon som en pensjonert rottweiler.

Det er grått ute, typisk innevær og det blir å gjøre minst mulig.. sløve forran PC'en kanskje før det blir å se LSK knuse LYN i aften.

God søndags morgen :)

Her i Bergen har vi standard været, som innebærer store mengder regn :(

Blir nok en rolig dag før skolen tar til i morgen..!

Ha en fin søndag ;)

God formiddag.
Lett overskyet - 13-14 grader her oppe i nord av Oslo.

Dagen går til å rydde opp i bilder, teste litt og vente på grillen skal være ferdig varm ved 15 tiden - grillmat det er topp.

Fortsatt god søndag til dere også som sitter på jobb.

Jan

God morgen fra Tromsø, hvor solen skinner.
Jeg sitter fortsatt ved sykesengen på UNN til min datter, 13 døgnet nå, og kjenner at jeg vil ut herfra snart;-) Pasienten har framskritt, og dette ser rett så bra ut selv om det nok kan blir noen måneder til her oppe. I morgen får jeg avløsning av konemor, så da blir det en flytur og ned til mer sentrale strøk av landet for å ta igjen en hel haug med gjøremål som har måtte vente.

Litt grått og trist vær i Oslo. Passelig for å sitte inne og jobbe med oppgradering av forumet.

Ahhh, ingenting er som ein søndag inne i godstolen, med nytrekt kaffi, og sløving foran pcen og tven :)

God formiddag/ettermiddag fra Tananger,

Her i huset har vi hatt en fin søndagsmorgen, det borger for inneaktiviteter idag.
Det blir noen travle uker fremover så det kan være godt ta en dag med rolige aktiviteter.
Forhåpentlivis blir det noe lettere vær utover dagen slik at det går ann å få seg en trimtur med min bedre halvdel.
Ha en fin dag alle forumister.

Hjemme etter noen dager på 950 m.o.h uten mobildekning, innlagt vann eller strøm. Nå skal det bli en god brunch før vi skal bort i kakebursdag i ettermiddag... Ha en bedre søndag!

Her er det nesten høstlig søndagsstemning. Om få minutter skal farmor hente junior og da senker nok freden og roen seg over kåken!

Da skal det bli sofatjeneste resten av dagen bare innlagt en middagspause med deilig biff med bakt potet, kantareller, nydelig saus og en deilig rødvin til. Mmmmm!

Ha en god søndag dere også!

BF:cool2

25 grader og 85% LF her i Alpharetta ... om en liten halvtime er det avmarsj til nabolagspub'en for frokost og ManC-ManU.

Blir en lat dag .. beiset ferdig terrassen i gaar kveld, saa idag vil jeg ha fred!

God og god søndag kan nå diskuteres, men jeg er da i live :rolleyes:

20-årsjubileum på MJF ble feiret inn i de små nattetimer og det kjennes på kroppen i dag! Men det var en vellykket feiring!
Gleder meg til 25-årsjubileum jeg, he he

Men i dag holder jeg stand i sofaen med fotball på tv og film.
Hva har forresten skjedd med ManUtd? Småskuffet over sesongstarten jeg...

Egil

Regnvær over Drammen markerer slutten på den siste ferieuka. Nå har det vært Skalldyrsfestivalen i Mandal forrige helg og Elvefestivalen i Drammen denne helgen, så nå er jeg uansett godt forsynt (ja, matmessig også ;)) for en stund. Begge festivalene var vellykkede sett fra mitt ståsted ihvertfall.

Originally posted by Egil

De bare sørger for å skape litt spenning, vent å se, de kommer nådeløst tilbake! :)

God kveld fra Oslo. Tilbake på landjorden igjen etter 23 timer ombord i Color Festival på guttetur....gøy men slitsomt:cheers:

Originally posted by Trety

Originally posted by Egil

De bare sørger for å skape litt spenning, vent å se, de kommer nådeløst tilbake! :)

Gleder meg allerede!! :D

Glad søndag kveld fra det våte Sørland - med mobilt kontor fra Telenor trenger jeg ikke å gå glipp av flydiskusjoner,selv om jeg er på hytta med kone og barn! Jippi for Telenor (og for sjefen!)

Back