God søndag

Hypern

ScanFlyer Rusty
God søndag

Her er man rett og slett ikke i form og jeg skulle nå vært på jobb, men det utgår når man har ligget våken over halve natta med en mage som bøller. Jaja mer info trengs ikke.

Får se om jeg klarer å få sovet litt og se om det roer seg. Ha en bedre søndag.

Re: God søndag

God morgen fra 0372 nærmere bestemt Rikshospitalet. Første runde med antibiotika er gjennomført og nå er det straks klart for formel 1. Jeg håper på hjemreise i dag, men frykter at jeg må bli til i morgen. Vi får se hva prøvene viser. I kveld blir det uansett å se på Brann-Tromsø på fjernsynet.

God morgen. DN skal fullføres før det skal organiseres to håndballkamper. Tror kona også har planer om at jeg skal bidra til at skap og soverom blir ryddigere.

Morn fra Sørlandske. Her har man også vært våken mesteparten av natta. Satser på at kommunisten Jo Blund kommer på besøk etter F1.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Asker.
Etter en bedre spareribs-middag hos Someone i går, så drar vi på harrytur i dag. Skikkelig rundtur med Color Line og full pakke!

Ønsker alle en god dag!

God søndag fra den blå stuen. Kaffe og diverse forum er eneste på programmet. Må hente en bil i løpet av formiddagen før vi skal på sen lunsj/tidlig middag til gode venner i sentrum. Solen skinner, blå himmel - må jo bli bra dette:-)

God søndag fra Koh Lan.
Her nytes sommeridyllen til det fulle, og det er vel det jeg har å melde :)

Ha en flott søndag :)

1e24cf74bc4cdff7d365aa5a9758e10c.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God søndag fra hovedstaden.

Årets siste tur på Tusenfryd står på programmet. Middag med svigerfar i ettermiddag som en litt forsinket feiring av arvingen som fylte 11 år forrige uke (tiden flyr ass….).

Ha en fin avslutning på helgen :)

God morgen fra Hamar.

Her ble det en hyggelig middag med en kamerat i går, en god natts søvn hos partneren til hundreåringen og hotellfrokosten smakte mer enn bra nok. God med litt mat når en ikke har spist siden en var i tredveåra :)

Litt avslapping før det skal VY’es videre. Vy HR for øvrig satt inn 74-40 på min avgang. Noe de prøver å gni inn eller noe?

Ha en god en :)

God morgen fra Color Hybrid. Ut på søndagstur, via Sverige med stopp i Gamlebyen i Fredrikstad på vei hjem. Ha en fin dag

God søndag

God morgen fra Logrono[emoji846] Her har man sust litt rundt i Rioja-området et par dager. Vingårder, bodegaer og vinsmaking. Den lille byen Laguardia anbefales om man er i området. Folksomt også her i Logrono da det pågår en eller annen festival her. Straks frokost før kursen settes nordøst mot Frankrike.
d860265997d1fdcae93aee72a8d8bce4.jpg

f2d16943242b9b98efb32d5597d67c29.jpg

God morgen fra markagrensen. Alle jentene skal spille tennis så junior og jeg tar en langtur i bakgården bort til Ullevålseter. I kveld blir det middagsgjester og nydelig skinkestek. Innimellom der skal man nok rekke noen glass i hagen for å bygge opp litt grunnfarge 😎

IMG_8282.jpeg

God dag fra Lillestrøm. Her blir det å komme seg ut i finværet og trene litt. Hadde egentlig satt meg opp på en golfrunde, men det hadde mange andre også og jeg er så dårlig enda at å slå ut med 3 andre ukjente med lave handicap føltes sjukt døvt. Får ta sykkelen fatt og dra til de gamle en tur.

Ha en best søndag

Formiddag fra «tronen» i Skaun!

Vært uggen i buggen siden onsdag, og hadde maraton fra dass til dass på fredag fra Malta via Munchen og Stockholm. Business-dass heldigvis…

Fortsatt lugger det fælt, men vekta begynner å se nivåer vi ikke har vært på i dette årtusen i hvertfall.

Målet for dagen er en yoghurt og Tottenhamseier!

Kim

Back