Re: God søndag
God søndag fra Clarion Collection Drott i Karlstad. Noe redusert etter gårsdagens utskeielser, men det får nå gå. Snart skal SJ ta oss hjem. Stadig noe greier - i går solgte de ikke kaffe eller te ombord, mens i dag fikk jeg sms om at bistroen er innstilt fra Katrineholm til Oslo. SJ er heldigvis flinke til å varsle om sånt i høvelig god tid pr SMS. Så vet ikke helt hva som skjer i det selskapet om dagen, men har lest at de har innstilt mange tog i Stockholmsområdet pga sykdom blant personalet. Og ja jeg kjøpte en selvtest i går på apoteket for å oppfylle norske myndigheters krav til sånn testeting. Iallefall ikke tomt her.
Hotellet - ja jeg synes det leverer - kveldsmaten i går var ikke noe overdådige greier, men siden det var inkludert så slapp vi å tenke på middagen da. Litt surrete drikkebestilling, var ikke helt klart om man skulle gå opp til personalet som stod ved en liten disk eller om de kom rundt.
Rommet - ellers greit, de har minibar hvor man kan legge på plass egne varer og godt med plass. Kan trygt anbefale dette hotellet om man skulle dra til Karlstad. Veldig sentralt, jernbanestasjonen er rett ved. Dog så er ikke dette hotellet å anbefale for folk som trenger heis og har klaustrofobi. Heisen er veldig veldig liten. Dog så har hotellet bare 4 etasjer så man kan fint gå i trappa om man ikke har altfor mye å bære på.
Ellers tja Karlstad - ikke den mest spennende byen (jeg har vært her før noen ganger), men en grei utflukt fra Oslo med toget. Store fordelen med byen er at det meste man trenger er innenfor gangavstand, sentrum er sånn sett ganske kompakt.