God morgen tredje søndag i advent

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God morgen tredje søndag i advent

God morgen fra 10400 Bangkok. Var oppe først ved 8 tiden i dag og startet med kaffe og Berlinerkranser flydd inn fra Bergen.
Frokost er inntatt her hjemme og straks settes kursen ut døren. Daglig dose av Ice Mocha skal inntas på café Amazon og siden skal en til frisør for en klipp.
Ha en nydelig søndag :)

29ccb41460a95f1b1906cd0918941916.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: God morgen tredje søndag i advent

Glad søndag fra 7374. Snart frokost på Erzscheidergården før det nok blir en sparketur ut til flyplassen for å se dagens Q400. Julebord i kveld. Ha en best søndag du også.

Glad søndag fra 0970
Nå er det bare å komme seg av gårde, til Julespill med SingAlong i Grefsen kirke, og det pleier å bli full t hus. Først frokost, dog!

Ha en god søndsg!

God morgen fra Beitostølen. Får etterhvert bestemme oss for når vi kjører hjem til Asker. Bedre vær enn i går, men ikke akkurat knall vinterføre. Ha en fin dag

God søndag fra Majorstuen. Godt med en rolig kveld hjemme i sofaen i går. Straks en løpetur og senere blir det rakfisklunsj i nabolaget til Sud.

Morn fra Tønsberg. Blir snart en tur ut for å grise med vann og våt snø, og så er det litt pepperkakedeig i kjøleskapet som skal omgjøres til pepperkaker

God morgen fra fbu. Frokost ferdig og et stk arving igang med å vaske/støvsuge kjøkken skuffende. Jeg har en avtale med en reinsdyrstek som snart skal i ovnen. Må vel løpe litt også på et tidspunkt.

God morgen fra Lommedalen. Deilig grovbrød med rømmesild til frokost. Nå ser jeg på Al Jazeera på TV og surfer på nettet. Huff for en lidelse det er i Gaza. Siste arbeidsdag før jul var i går, om det ikke kommer på noe. Dog skal blir det jobbing hverdagene i Romjulen. Nå gjenstår bare et julebord med kunder og samarbeids partnere, som tas på Strømstad-Sandefjord til tirsdag. Kona var med å raide lageret på Nadderud Stadion i går, for kioskvarer som går ut på dato før neste sesong starter, dette må nå i hus, så skal det fjernes noe sne ute og så skal det ryddes det siste etter middagsgjester vi hadde på fredag, så skal spisebordet bli pakkebord, ikke julepakker, men ferie pakking. Emiren i Kuwait døde i går, så nå er det 40 dagers landesorg, og det er 17 dager til vi er der. Det var demonstrasjoner i Bangladesh i går, i forbindelse med valget som skal avholdes 7 januar. Dermed får vi med oss det også. Hva blir det neste som skjer på vår ferie? Til middag blir det båndspagetti med pesto og kylling, er planen. Ha en trivelig dag.

God morgen fra Knausen. Lett hangover fra intimjulebordet i går som var mdd dansk tema og da and.

Plane spottingen med junior ble helt herlig og sendte faktisk med at bevæpnet politi ransaket bilen til Dragen da vi ble veldig nærme A342 en til gutta fra Saudi. Fikk med oss hele konvoien inn, oppstart samt at vi satt ny rekord fra Vollen til helt motsatt side for å se de-ice og takeoff. Ble fire fem piruetter på parkeringsplassen med Drsge-vanen også som politiet virket helt ok med.

Svigers kommer på middag så da ligger en 3 kilos nakkekotelett-kam i ovnen på 70 grader stappfull av sennep og snasent krydder. Familien drar i bakken og far kjører en lang Lars Monsen baki krattet.

IMG_1445.jpg

b622d680-77b3-48de-a954-6b923a0dda6c.jpeg

Jøss ikke hver dag man får bevæpna politi til å ransake bilen. Men ja helt klart at sikkerhetsopplegget rundt sånne toppmøter kan være tidvis ganske heavy. Samtidig så gir jo det en del spennende fly på OSL som ikke er der til hverdags.

Jaja god dag fra Oslo - planen er vel snart å komme seg på trening en tur også er det Liverpool-Manchester United 1730. En kamp som jeg håper Liverpool vinner, men som man aldri vet hvordan ender uavhengig av formen til lagene.

G’morgen fra 30040. Vått ute etter nattens regn, men det bremser ikke pelsdotten. Blir en tur over til Augusta for å feire bursdag med guttungen, så ingen L’pool-ManU for meg. Blir vel et langt konsertopptak med Porcupine Tree istedenfor. Liveskiver er bra kjøremusikk. Tilbake i morgen.

God dag fra Lillestrøm. Her venter barnebursdag for noe tantebarn. Blir ikke morsommere enn det... ellernoe.

På den mer positive siden fikk jeg kjøpt Boston Bruins billetter til oss i Februar. Det blir best. denne gangen skal vi huske å ta med pass så Storsmurfen slipper å gjemme seg bak en stolpe mens jeg handler øl. :)

Ha en stilig dag.

God dag fra Lillestrøm. Her venter barnebursdag for noe tantebarn. Blir ikke morsommere enn det... ellernoe.

På den mer positive siden fikk jeg kjøpt Boston Bruins billetter til oss i Februar. Det blir best. denne gangen skal vi huske å ta med pass så Storsmurfen slipper å gjemme seg bak en stolpe mens jeg handler øl. :)

Ha en stilig dag.

Hehe ja alkoholsalg i USA kan være et kapittel for seg selv selv om man er langt over 21. Jeg var en gang vitne til at selv en mann i pensjonistalder ble legget i en bar over there. Så ja en del som legger absolutt alle uanett hvor gammel du ser ut.

Hehe ja alkoholsalg i USA kan være et kapittel for seg selv selv om man er langt over 21. Jeg var en gang vitne til at selv en mann i pensjonistalder ble legget i en bar over there. Så ja en del som legger absolutt alle uanett hvor gammel du ser ut.

…hadde de vært like streng med våpen. Hadde det jo vært no! :)

Lais fra EU, her er vi på tur til julemarked for 3 dag på rad, det skal karuselleres for liten og liten vol2.

God ettermiddag fra Tananger,
Her har det vært juleforberedelser i dag , juletre er hentet borte på jordet til en gårdbruker(lovlig).
Mildværet er benyttet til å spyle salt av husveggene og vinduene her på kyststripen. Det tærer på malingen.
Samling på søndagskvelden her i heimen med gløgg og noe attåt med familiemedlemmer.

Back