God Søndag

Scandinavien_Airlines

ScanFlyer Gold
God Søndag

Idag vil jeg starte dagen med at sive godmorgen, klokken er den dejlige 7.47 og idag står den på rengøring af lejligheden, er der nogle her der har spændende rejseplaner for idag?

God søndag

God morgen her fra Asker. Stille i huset og samme morgentåke som i går, så får se hvor lang tid det tar før vi ser Skaugumåsen i dag. Middag hos de gamle, men innen da skal det graves mer i hagen. Men først en espresso

Re: God Søndag

God morgen Fra Warszawa, lillegutt var litt vrien i natt, men sov til slutt til 6:30. Bading i basseng med barna står på programmet.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings fra Tunhovd!

a4c378bdd4b5eba7b32687a1113a2f2a.jpg

Ingen reiseplaner her i gården. Skulle vel snarere helst ha startet på å fargelegge hyttas sydlige vegger, men blir det like hett som igår, blir det vel heller skygge og et par dupp i bekken.

For dem som skal lese 'Kongen' i høst, vil jeg anbefale å doble spenningen og også høre samtalen Gaute Einevoll hadde med Tom Egeland på sin utmrkede podkast'Vett og vitenskap'. Veldig interessant om å skrive som jobb og å drive et bokprosjekt helt frem til salgshyllene.

04a2372c7867e21c4501a2d230d5b47d.jpg

Smud søndag ønskes :)

God morgen fra Bergen Flesland Airport. Straks blir det SAS til OSL. Blir en 737 800 i dag. Turen i går var skikkelig flott! SE-RUA var veldig fin. Gøy å fly det nye fargeskjema. Vi hadde til og med egen treseter hver foran i maskinen å boltre oss på. :) Fin morgentur ned til sjøen ble det også i dag. Gleder meg til en flytur i fine flyforhold til OSL. Ha en fin dag alle sammen! :)

God morgen fra DFDS brygga. Her er det 1,5 til avgang og rimelig folketomt...

Er vel mange som har droppet Danmark ferien vil jeg tro. Men jeg og Elefanten skal på første jobbtur siden 10 Mars. Han satser på tom båt og masse brus.

Ha en fin en

G’morgen .. fortsatt mørkt, men bikkjene ville ut 5.45. Så da var det ingen bønn. Men nå har jeg fått meg kaffe.

Hørte et jævlig leven ute ved titiden i går. Et helikopter på jakt etter en fyr som stakk av etter en biljakt, leste jeg i morges. Var ikke synlig på radaren, men samtidig så jeg på ADSB (og egen) at en C-130 (TALON17) passerte oss i 3000 fot. Pussig sammentreff.

Slapp å vanne tomatplantene i går, men mulig de trenger en skvett i kveld.

God søndag - litt sliten at vi etter skjenketidens stopp begynte å tømme fatene med øl etter studiestartstuka (ja alt gjort på en smittevernsmesssig riktig måte) . Så nå sitter jeg og gjør ingenting, får vel kanskje gå en tur eller noe sånt. Frister å bestille en tur på Kielferga men myndighetene har sagt at det skal man ikke gjøre. Så er ikke risken i Kiel sånn veldig stor ut i fra det jeg har lest av statistikk - totalt har de hatt nesten 400 caser. Oslo rundt 3000, men nei sikkert ikke verdt risken, men jeg tar jo tbane og sånt ganske ofte her i byen som nok er en mye større risk. Jaja ha en god dag med eller uten risikovurderinger. Og hvis jeg tar turen så tar jeg testen ved ankomst siden kommunen nå har oppretta en sånn teststasjon der.

God søndag.

Her har man fått vasket litt, både klær og opp (Jeg er sikkert den eneste i 2020 som ikke har maskin til å ta oppvasken), hørt litt på podcaster samt endt opp i en diskusjon på Facebook om hvordvidt det er mulig å drikke opp en hel colaboks som er større enn en selv.

Så sånn går no dagan.

Snart mandag og jobb igjen.

Back