God søndag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag

Selv om jeg har «forsovet meg» og først nå er klar med Nespresso og kokosbolle så tenker jeg dette blir en bra søndag. Huset skal vaskes, bilen skal vaskes og vi skal vel få gått en bra tur langt unna folk også. Hold avstand og ha en fin søndag.

Re: God søndag

God søndag fra heimen i Groruddalen, her er det regn denne morgen. Da er frokosten med egg og bacon inntatt og da gjenstår bare en nytraktet kaffe fra Evergoog.

Ha en flott søndag videre.

Jan

Mornings fra Hvalstad. I dag fikk jeg sove lenge, og vi hadde noe så sjeldent som frokost 09:30. Litt usikker på om vi med to barn har spist så sent for? Når det slutter å regne får vi komme oss ut å trene litt på sykling. Dessuten må en gryte Boeuf Bourguignon til middag smelles sammen i løpet av dagen. Ha en fin dag

God morgen fra Mjøndalen. Her fikk man definitivt ikke sove lenge. 0615 var rakkerne igang med dagen. Nå er man i gang med brødbakst og dagen går stort sett med til klesvask, rydding og andre nødvendigheter som man ikke har prioritert sist uke.

Morn fra Kolsås. Her skal det nok en dag i malekostens tegn, men man øyner er lite håp om å faktisk bli ferdig i dag???
Ellers blir det vel slike vanlige sysler som må gjøres, ting skal vaskes og ryddes og så skal man tilbake i arbeid igjen i morgen. Lite poeng i å bruke fridager på å gå hjemme

God søndag fra Oslo øst. Her våkna man av noen smell 0530. Vurderte å ringe politiet, men på Twitter var det snakk om bilbranner så ikke noe poeng å ringe da. Antagelig var smellene bensintankene som sa poff. Antagelig noen som er lei av å gå hjemme

Hei fra tåkehavet.. Laaang frokost ferdig nå og ungene begynner å bli bortskjemte på hotell-frokostene. Eggwhite omelett ble bestilt og det ble levert.

I dag var kreativiteten for hva man kan finne på i det kjipe været og det kokte ned til at kjøretur til Drammen og Spiralen var innafor, men den så vi nå er stengt.. da blir det å kle på seg og komme seg inn i marka-tåken.

Pizza og Curb your enthusiasm i kveld.

Hei fra tåkehavet.. Laaang frokost ferdig nå og ungene begynner å bli bortskjemte på hotell-frokostene. Eggwhite omelett ble bestilt og det ble levert.

I dag var kreativiteten for hva man kan finne på i det kjipe været og det kokte ned til at kjøretur til Drammen og Spiralen var innafor, men den så vi nå er stengt.. da blir det å kle på seg og komme seg inn i marka-tåken.

Pizza og Curb your enthusiasm i kveld.
Da får jeg heller anbefale Portåsen i Drammen (Mjøndalen). 15 min lengre å kjøre, men fine skogstier og stille og rolig. Ikke mye folk. Kanskje du til og med snubler over undertegnede ;)

God morgen fra Lillestrøm. Ikke stort å rapportere herfra. Var sofagris i hele går så i dag må jeg komme meg litt opp og ut. Strengt tatt ikke større planer enn det.

Ha en fjong dag

God Palmesøndag til dere alle!

To annerledes uker er avsluttet, og jeg skulle jo egentlig hatt ansvar for en gudstjeneste i dag, men når alt avlyses, og fristen for å levere noe skriftlig var på fredag, så er det nå er rolig dag hjemme her. Antakelig ut og rusle litt snart, godt å bevege litt på seg.

*Gjesp* ... bikkjene fikk meg opp tidlig, som vanlig. Ryggen var heller ikke god, men en tur i boblebadet med morgenkaffen gjorde underverker.

Fikk gjort det som trengtes å bli gjort i går, så får håpe kona ikke får et energianfall. Vi har endelig fått ordre om å holde oss hjemme, men det ble rapportert om nærmest vanlig lørdagstrafikk på Home Depot og Lowe’s .. Vårstellet i hagene rundt omkring regnes tydeligvis som ‘essensiell virksomhet’ ..

Jeg hiver meg ihvertfall ikke ut i det kjøret ...

Palmesøndagen brukes bla. til rydding i kjøkkenskap, fant da denne her fra Syrian Arab Airlines business class Damaskus-London.
Ikke med Boeing 747SP som jeg hadde signa opp for, men en helt vanlig A320.
Litt rydding i fryseskap og; lunch med rosenkål og lite annet funka overaskende bra.

Attachments

• IMG_0753.jpeg
    IMG_0753.jpeg
    181.6 KB · Views: 171

Tunnelen er herved den dårligste og mest irriterende film jeg har sett på flere tiår. Og jeg har usedvaaaaanlig mye crap på samvittigheten.

Tunnelen er herved den dårligste og mest irriterende film jeg har sett på flere tiår. Og jeg har usedvaaaaanlig mye crap på samvittigheten.
The Tunnel serien ? Basert på Broen ? Uansett her i vest er livet nokså normalt, nye begrensinger i antall kunder som slippes inn i butikkene - fornuftig og været er pent så det går greit å vente utenfor.
Ellers er vi turister og oppdagelses reisende på vår egen øy, i går ble det hval safari Bainbridge style - vi gikk langs sør enden av øya og en «pod» med Orcas fulgte oss 25 meter utenfor, nok til å høre dem godt og ikke minst nyte synet av disse vakre dyrene. På morgen turen med avdeling voff fikk vi et nytt møte med en ørn - igjen nære nok til å høre suset fra vingene.

ha en god søndag og ennå bedre mandag!

Back