• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God søndag

God søndag fra Flytoget. Jeg og Pellefanten skal til Miami på jobb og det er ikke så lett å finne helt supre flytider dit faktisk. Så det blir 5 timer i London.

Heldigvis skal jeg treffe en bransjekollega i gin baren til Qantas, så tiden kommer nok til å gå.

Ha en fjong dag

Re: God søndag

God morgen fra er fuktig Verdens Ende. Kaffe og banankake innabords...nå vente på at nevø og kies skla våkne for å holde onklene sine i aktivitet. Ha en bra lørsøndag...

Mornings fra andre enden av Tjøme. Her har vi vært i aktivitet lenge. Bør vel få til en løpetur senere i dag. Ha en fin dag

God 1.pinsedag fra øverst i Groruddalen - stedet hvor det er glede å bo ! Etter 3 uker i Middelhavet, er det godt å komme hjem til bare drittvær.

Ha en flott dag videre.

Jan

Morn fra Quesada.

Frokost in progress.

Utover det så skjer det ikke så mye her i dag.
Tror det kalles fri/helg.

Ha en fin pinsedag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Etter en tørr og varm måned er det godt med litt nedbør her og. Skjønt ‘litt’ ... :D

Blir ikke noe utearbeide i dag. Får konsentrere meg om Kindle’n, tror jeg.

Ruster oss opp til 33B med litt Bealine 100
1c2170ddfe4cad7564d5d6b16a1baeed.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Ny update. Mobilt Boardingpass viste 33B, fysisk viste 14G. App viste 19B. Så jeg dro med Pellefanten og spurte i loungen.

Så fikk vi nytt BP. Oppgradert til skuff!!!! Jaddaaaaa. Første egentlige oppgradering siden vi klagde på maten for et par år siden.

Fnate føler han er tilbake i varmen
d90405301fc029296f62186be05f5d54.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Vi går inn i den årstiden man overselger turistklassen med betydelige numre. Da lønner det seg å ha fin status.

Boardinggruppe 1, får du ikke preboarde?

Ikke sett griller i hodet på elefanten. Han boardet sammen med Jean Paul. Det får holde.

Vi går inn i den årstiden man overselger turistklassen med betydelige numre. Da lønner det seg å ha fin status.

Happy årstid

Hadde noen andre tatt 62K??

Makan!!! I gamle dager fikk vi liksom det selv når vi ble oppgradert. Nå blir vi ikke lenger Oppgradert, før nå. Så vi er bare barnslig glade over hva vi faktisk har fått.

God dagen fra Kolsås.
Her har man fått på plass surround i stua, og på tirsdag ramler det inn en sofa. Da begynner det jammen å bli et ordentlig møblert hjem utav kåken.
Det var vel omtrent det av dagens ambisjoner

Hei fra VY-gruppens tog 733 på en søndagskveld. Jeg skal sitte på helt til endestasjonen og stuper forhåpentligvis i egen seng om en +/- seks timer. Ikke helt det samme som elefantens skuff. Men jeg har kaffe, og musikk på øret og ute skinner sola. Klager ikke.

Back