God søndag...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag...

God morgen fra Ris. Stille i huset - men om noen timer bør vi være klare for en skitur. Tar vel banen til topps før vi faktisk kan gå på ski helt hjem igjen...ganske lenge siden det var mulig i Oslo. Ha en flott søndag.

Re: God søndag...

Morn fra Bergen.

Hardt å måtte stå opp så tidlig på en søndag. Sånn er det med deltidsjobb som krever sitt.

Blir jobbing til kl 17 og etterpå kakebesøk til min svigerinne som fyller år. Dette blir en laaaang dag.

Ha en strålende dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Sandaker. Barne-TV er i gang, og jeg har alt tatt dagens første espresso. Arvingen skal på alpinkurs, ellers har vi få planer her i huset i dag, Ha en fin dag

God morgen fra Lillestrøm! Skjønt god og god, er sånn cirka halvdårlig, jetlagen var tøffere hjemover faktisk, eller så er det et eller annet jeg har fått. Nuvel, det går nok over igjen. Sov helt til seks gjorde jeg også, hvis man ser bort i fra at jeg våknet tre en gang.
Prøver litt kaffe så blir det nok bedre.
Ha en flott søndag! :)

Good morning fra Groruddalen - her er minus 10 ute og deilig varme inne. Skal følge med på flightradar24 mens været herjer på vestlandet, Trøndelag - senere nordover. Kanskje det blir noen kanseleringer, osv.

Jan

God morgen fra midt i Coras rike.... :)

Her venter man på ekstremværets ankomst, er ventet å nå toppen etter klokken 10 når den dreier på rett vest. Vinduer og dører er trygt lukket, og vi rir den nok av denne gangen også.

Får se om man kanskje må ut en tur etter at damen er ferdig herjet, for å måke litt snø. Frem til da kan man jo følge EK392 til SGN, samt oppdatere seg på litt nyheter.

Ha en fortreffelig en! :)

G’morgen vestsørøstfra. 20 grader på morran - Fahrenheiter, altså, men er lovet tilsvarende i Celsiuser om et par dager, så her svinger det. Er imidlertid utgått varsel om freezing rain i løpet av dagen, så jeg planlegger å holde meg inne og se fotball og lese i Trump-boken. Forøvrig interessant lesestoff. Har litt forståelse for at han prøvde å stoppe den. Hadde heller ikke likt å bli beskrevet på denne måten. Og jeg har bare lest 12% ... :p

God ettermiddag fra det Sørlandske!

Deilig med sovelengedag. Satser på å få unnagjort en del oppgaver i heimen i dag, så ingen planer om å ut her.

Hvorfor går disse helgene så utrolig fort?

G’morgen vestsørøstfra. 20 grader på morran - Fahrenheiter, altså, men er lovet tilsvarende i Celsiuser om et par dager, så her svinger det. Er imidlertid utgått varsel om freezing rain i løpet av dagen, så jeg planlegger å holde meg inne og se fotball og lese i Trump-boken. Forøvrig interessant lesestoff. Har litt forståelse for at han prøvde å stoppe den. Hadde heller ikke likt å bli beskrevet på denne måten. Og jeg har bare lest 12% ... :p

Jeg har passert 40% og har absolutt null forståelse for forsøkene på å stoppe boken, "book banning" har aldri vært noen suksess for demokrati. Ja boken er kontroversiell og inneholder en god blanding (slik Trump gjør daglig i sine Tweets) av fakta, fantasi og halv sannheter (løgner) men hvis det er OK at Trump gjør det må det i demokratier være og å svare på samme måte.

Her er det en morgenstund med fyr på peisen, god sterk Espresso, aviser og boken. Beaglen har fått sin Cocktail av medisiner (ikke godkjent av Jeff Sessions som mener at hun skal ha Opioids fremfor Cannabis). Alabama er jo det økonomiske lokomotivet i USA. Rant over
Ha en riktig god morgen med eller uten Cannabis ;);)

God aften fra Stavanger. Her har en hatt rydde-bort-julen dag. Kassevis med stæsj, kopper, tallerken er stablet bort både på loft og i kjeller. Nå nytes en rolig stund på sofaen. Om litt skal det hentes noe take-away mat. Gjør det enkelt i dag.
Ha en flott aften :)

Jeg har passert 40% og har absolutt null forståelse for forsøkene på å stoppe boken, "book banning" har aldri vært noen suksess for demokrati.

Nja, jeg sa 'litt', og det var egentlig ment som å se det gjennom brillene hans at han fremstilles fullstendig som en idiot. Ikke dermed sagt at jeg støtter det. ;)

Ser ut som at vi slippe unna det frysende regnet likevel. Men har varme på peisen, mat nok i huset og mer kaffe i koppen, så ingen grunn til å endre planene.

Klapp og sympati til beagelen fra meg og Gutta ...

Back