God søndag

Re: God søndag

God formiddag fra Lillestrøm. Fikk tvunget meg ut av senga sånn kl 12.44. Det er jeg rimelig fornøyd med.

Nå venter 3 heeeeeele uker med vanlig kontor og sånne dager som det sikkert egentlig er meningen at man skal ha. Gå på jobb. Komme hjem. Spise middag. Gjøre ting (hva det nå enn er man gjør når man gjør vanlige ting).

Blir fint

Ha en brillefin dag

Kjenner vi deg rett blir du vel litt rastløs og booker deg en kjapp T/R JFK eller noe. :lol:;)

Last edited:

Hm... ufullstendige aviser her i 5B. Skulle lese om verdens 100 beste reisedestinasjoner i Times, men den var visst i en seksjon som ingen av avisene her har. I Telegraph skulle jeg lese om at "Hygge" var ut og "Lagom" det nye store, men den seksjonen manglet i alle avisene.

Hm... ufullstendige aviser her i 5B. Skulle lese om verdens 100 beste reisedestinasjoner i Times, men den var visst i en seksjon som ingen av avisene her har. I Telegraph skulle jeg lese om at "Hygge" var ut og "Lagom" det nye store, men den seksjonen manglet i alle avisene.
Britiske aviser har kun en egenskap- falle fra hverandre...

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Kommer meg tilbake til A, men gate kommer ikke opp 19:05, men 19:15 og det er C53. :old

Kommer meg tilbake til A, men gate kommer ikke opp 19:05, men 19:15 og det er C53. :old

Uvanlig det - har alltid hatt fly til OSL fra A gates på terminal 5... B og C er noe jeg forbinder med langdistanse - jaja du får vel tatt toget den her gangen da. :cool:

Back