God søndag fra Oslo

Hypern

ScanFlyer Rusty
God søndag fra Oslo

Ja god søndag fra Oslo. Sola skinner og man skal nok få en liten tur ut i finværet og mildværet. Men det er jo også nok av sport å ta av på tven både fotball og ski VM. Men kan ikke bare sitte inne og se på tv hele dagen selv om det er mulig. Har ellers litt småtteri jeg må få fiksa, så får man se hva Raymond kommer opp med i kveld. Føler jeg er litt i ferd med å gå på veggen her med alt av tiltak nå, så skal skruen strammes til enda litt hardere... :cry: Ha en fin søndag der du er.

Re: God søndag fra Oslo

God morgen fra Beitostølen. Da var bilen fylt opp til MTOW med cargo. Da gjenstår det bare boarding av passasjerene før kursen settes hjemover. Kveldens dilemma er om det blir Grandis eller take-away. Ha en fin dag

God søndag fra sofakroken. Sitter og myser på VM og drikker kaffe. Blir nok en skikkelig rusletur i finværet om ikke så lenge.

Ha en fjong dag

God søndag fra Oslo

Mmmm.. g’morgen, ja .. fortsatt mørkt. Sitter med frokost og RTP-historier. En god start.

Som nyvaksinert føler man friheten rive i kroppen. Burde jo nesten ta en flytur bare ‘fordi’. Men jeg får vel kanskje styre meg litt til ..

Spådd 25 grader, så det blir nok ikke bruk for den fine ullgenseren kona ga meg til bursdagen min ... ;)

Morn fra Kolsås. Her sitter man i t-skjorte på verandaen som kan jo gjerne gjør i februar??
Mekket noen punkterte sykkeldekk så nå kan våren godt være permanent

Mmmm.. g’morgen, ja .. fortsatt mørkt. Sitter med frokost og RTP-historier. En god start.

Som nyvaksinert føler man friheten rive i kroppen. Burde jo nesten ta en flytur bare ‘fordi’. Men jeg får vel kanskje styre meg litt til ..

Spådd 25 grader, så det blir nok ikke bruk for den fine ullgenseren kona ga meg til bursdagen min ... ;)

Hvilken er det du har fått i nebbet? :)

Back