God søndag fra Oslo

Hypern

ScanFlyer Rusty
God søndag fra Oslo

God søndag fra Oslo - nydelig PL start i går med Liverpool seier og alt. En jobbdag står på programmet så jeg får komme meg ut døra straks og stikke på jobb. Men det gir jo ekstra betalt da. Ha en strålende fin søndag.

Re: God søndag fra Oslo

God søndag fra Oslo - nydelig PL start i går med Liverpool seier og alt. En jobbdag står på programmet så jeg får komme meg ut døra straks og stikke på jobb. Men det gir jo ekstra betalt da. Ha en strålende fin søndag.

Liverpool seier da er det alltid godt å våkne neste dag :) Ligger på senga å oppdaterer meg på luftfartsnyheter, kan se ut som Flyrs første avgang til TRD i morgen i 7 tiden er kansellert? Slik at min flyvning i 10 tiden som skulle bli den andre nå er blitt den første :)

Ha en fin søndag :)

Mornings fra havet vest om Haugesund.

Det merkes at det er søndag. Så stille på sosiale medier og stille ombord. Det er bare å gjøre klart for andakten på radioen og nyte stillheten som ikke varer evig.

FQTV

God morgen fra Tjøme. Litt mer hekk gjenstår å klippe. Ellers får vi vell finne på noe før vi kjører hjem. Kanskje få unna sesongens siste krabbefiske fra bryggen? Ha en fin dag

G'morgen ... stille og fredelig her på terassen. Bikkjene speider etter harepus og syklister og jeg sitter her med full Northwest-kopp. Noen små føtter synger om å ha en rakett i lomma på radioen og det er jo god sørstatsmusikk.

Venter fortsatt på at Fred skal vaske oss, men det ser ikke ut til å skje på noen timer ennå. Så da rekker jeg vel en runde med trimmeren.

Ingen god dag i går sånn fotballmessig, men det er nå godt å se PL i gang igjen. Tror det blir en morsom sesong.

God ettermiddag fra hybelen i Bergen. To jobb netter er unnagjort, en gjenstår før en reiser hjem igjen i morgen.
På jobb er det fortsatt et snev av feriemodus, så det har vert rimelig behagelig.
Ha en glitters søndag :)

Back