God søndag!

nime

ScanFlyer Silver
God søndag!

God søndags morgen fra Oman!

Dagen i dag går med til litt sightseeing med leiebilen, og for å få en liten pause fra sola.

Ha en god en, hvor enn dere er!

Re: God søndag!

God morgen fra Biz stua i Dubai. Landet 50 min forsinket.
Gjør ingenting for de opprinnelige 4 timene å vente på neste flight er drøy nok som de er. Bare glad til at det blir en time mindre.
Ha en god søndag

G'morgen fra 14. etage på Scandinavia. Carlson-kortet funker fortsatt og det ble nok en gang oppgradering. Fin utsikt mot Slottet og fjorden selv om det er grått. Sitter her nå med en dobbel Ristretto før det blir å rusle ned i frokostsalen. Hyggelig kveld i går med et par gretne gamle gubber.

Dagen skal benyttes til å komme seg til Mosjøen ....

God morgen fra Beitostølen. Baconet ligger i pannen og straks er det frokost. Et par minus og litt snø i luften, så greie forhold for en skitur. Retur til Oslo i kveld og blir nok å jobbe litt for å få unna der mest kritiske.....vel vel, jeg skriver timer og gleder meg til neste lønning.

God morgen fraa London, meldt litt daarlig vaer utover dagen, men for en bergenser gaar det veldig fint :)

Glad fastelavenssøndag. Blir noen time på kontoret her også...men siden jeg har overtid "bakt inn i lønnen" så slipper jeg å holde styr på timene. Ha en flott hviledag!

God morgen fra gullstuen på cph. Rakk akkurat zrh-cph etter en kjempespurt og totalt kaos i sikkerhetskontrollen. Kombinasjonen e22 og a86 gav maksimalt med trim.. Savner Dubai allerede, fikser du jobb et eller annet sted Sud?

Glad fastelavenssøndag. Blir noen time på kontoret her også...men siden jeg har overtid "bakt inn i lønnen" så slipper jeg å holde styr på timene. Ha en flott hviledag!
Samme her, men først fastelavenslunch med noen venner! :-)

Ha en god søndag!

God morgen fra gullstuen på cph. Rakk akkurat zrh-cph etter en kjempespurt og totalt kaos i sikkerhetskontrollen. Kombinasjonen e22 og a86 gav maksimalt med trim.. Savner Dubai allerede, fikser du jobb et eller annet sted Sud?

Aha - du var på samme fly som Farmer og sønn .. de rapporterte om tilvarende og akkurat suksess med å komme seg med flyet til OSL.

God morgen fra Lillestrøm.. Dere spurtere i ZRH, antar bagasjen kommer senere som oss til DXB nylig ??

God søndag fra toget et sted i Østfold. Oslotur for å spise lunsj med ungdommene. Nedtur at kiosk på stasjonen var stengt, dvs ingen kaffemulighet. Opptur med hyggelig NSB-konduktør som spanderte gratis kaffe på meg

Hepp hepp fra Stavanger!

Trøtt i trynet som bare nøkkel i dag. Ble en laaaaang kjøretur fra Oslo gitt og sen var man i seng. Og når man våkner klokken 6, ja da er man en gretten gubbe! :p

Ha en fin søndag folkens :)

God dagen fra Nittedal

Her har man vært oppe siden 07. Snuppa fyller 9 i dag. Så her er det baking og klargjøring til bursdagsfest med familien.

Lillebror startet feiringen tidlig med å smelle leppa i stuebordet i går kveld. Så han ser ut som han har pumpet botox i lang tid. Et par kraftige kutt i leppa. Ser også at en liten bit av ene tanna røyk. Samt at vi lurer på om en tann er litt trykt opp. Så blir en tur til tannlegen en av dagene for å sjekke status. Kan tenke meg det blir liv i leiren når to bestemødre ramler inn og starter å gi gode råd :)

Vel, på tide å starte på fastelavens bollene så de blir klare i tide.

S

God formiddag fra det største landet i verden, Utlandet. Hjem til hjemlandet i ettermiddag. Ellers ingen planer.

God morgen fra Tiggerstaden. De som ønsker en liten smak av India kan lørdag kveld prøve å ta 31-bussen etter midnatt gjennom Oslo sentrum. Temmelig overcrowded.

Har enda ikke bestemt meg for om jeg bare skal sløve eller sette mitt preg på verden idag.

Ha en god en alle sammen uansett ambisjonsnivå for dagen.

Happy fnatelavens fra Carlsbad. Kaffetrakteren er full og elefanten sitter og romsterer med den nye telefonen sin.

Hjem med BA268 i kveld. "Desverre" er det A380, som sannsynligvis betyr 3 timer før serveringen er i gang. Men vi overlever vel det også.

Ha en fin dag.

God kveld fra Oslo. Har hatt en fin helg i Trondheim og her har man rukket også å lagd litt middag. Har vært litt redusert i hele dag grunnet litt festing i går, men også antagelig at det var noe jeg ikke tålte fra tapasmiddagen i går så magen har kranglet litt på det i dag, men er fin i formen nå da og det er jo bra.

Back