God Søndag !

LN-SEK

ScanFlyer Gold
God Søndag !

Nå var det min tur til å være først! Dette blir en rolig dag, skal bare installere en PC for en kamerat.

Replying to Topic 'God Søndag !'

Trodde jeg skulle så opp ved 06.30 tiden - men jeg klarte nesten å sove to timer ekstra. Rolig formiddag - så jobbmiddag og konsert med Sara Brightman i Spectrum i kveld! Ha en bedre søndag!

God søndag. Her fortsetter elgjakta med masse frisk luft og også i dag regn og litt tåke. Bra jaktvær , og heldigvis finnes det ikke dårlig vær ....

Men i hovedstaden skinner solen....flott høstvær!!!

Originally posted by EB

Men i hovedstaden skinner solen....flott høstvær!!!

Skinner på Nærsnes,også.Var oppe 0615 og gikk en rask spasertur i det flotte morgenlyset.Deilig!

God söndag från ett mulet Upplands Väsby, ca +11 grader C. Har redan hunnit se Formel 1 från Peking och fotat flyg på Arlanda, inte för att det kom nåt intressant, men det var ganska coolt solljus när jag åkte hemifrån, som var borta när jag kom till ARN. Nu har jag tänkt fösöka stava mig igenom Airliner World och Airports of the World.

I går var en meget bra dag, stille på telefonen med andre ord.. La oss håpe det fortsetter idag og fremover!

God søndag fra Bergen også.
Grått og vått her også i dag. -Men litt ophold innimellom er det... :)

-Nå skal hunden få sin etterlengtede tur,- så får vi se hva dagen bringer videre.

God eftermiddag.. Har precis gått landet runt i 26 gradig hetta. Bilder kommer lite senare. Dagen blir ganska lugn, utan allt för mycket att göra. Nu blir det en late lunch

Morn ja... sovnet i femtiden, har sittet og skrevet ebuilds i natt, så jeg lurte på om jeg skulle ta dagens første her i femtiden ;)

Go'ettermiddag, ja. Arvingen er hos farmor og farfar, så her lå man til rundt halv elleve... En nesten uhørt luksus for oss. Etter en lang brunch brukte jeg så lang tid på å rette opp et skjevt IKEA-skap at jeg nesten har brukt opp all goodwillen jeg har til det firmaet (jeg er altså blant de få, i alle fall gutter, som faktisk liker IKEA...).

Kan ikke unngå å legge merke til den øredøvende stillheten fra CK. Nå må det være noe på gang. :)

neida, Kristian, stillheten innebærer bare at jeg har måttet stelle med mor, og ikke blitt sendt "på rommet mitt" i helgen. Nå sitter jeg og leker meg litt, mens mor ruger på sofaen. Til uken er det imiderltid slutt - da SKAL den lille ut om han/hun vil eller ei - og DA blir det stille fra meg (til jeg finner en PC). Har lagt opp noen nye ikoner som kan brukes når dere lager et nytt topic. De mest interessante flaggene, samt i SAS-logo i første omgang. Det er imidelrtid ikke alt som lar seg lage i 15 pixlers høyde, så ikke forvent de mest fantasifulle ikonene.

Originally posted by CK

De mest interessante flaggene, samt i SAS-logo i første omgang. Det er imidelrtid ikke alt som lar seg lage i 15 pixlers høyde, så ikke forvent de mest fantasifulle ikonene.

WHAT!?? Inget Monaco flagg?? :p

Hvor mange ikoner kan det være da. Kan godt lage noen hvis det er ønskelig. Ikoner for de vanligste selskapene og alliansene burde vel være passende. :)

Problemet er - som sagt - å få det til å se ut som det det er når de ikke skal være større enn 15 pixler. Forsøkte å lage en for Skyteam, men det ble for smått. Stay tuned.

Ja det ble smått, men det går med et skrik.

SkyTeam.gif

ok da, masa! Nå er både Skyteam, Star og EinVerd på plass - selv om både oneworld- og SkyTeam-logoene er veeeeldig små. Norwegian, Ryanair, KLM, Continental, jetBlue og Sterling er også tilgjengelig, samt et kamera (brukes gjerne i forbindelse med bilder i posten) og et søtt lite fly (mulitbruk)

Og hva er linken til dette eminente forum?? Det kan hende vi har noen skipsspottere (freaks!!!) blant oss!:)

Back