God Søndag !

Replying to Topic 'God Søndag !'

Lufthansa er også med nå - men min ble finere enn din! :)
Nå har vi hele TO rader med ikoner å bruke, så nå burde det holde for en stund.
Ha det gøy, men bruk dem rett - ikke sleng på etn Ryanair-hale om ikke topicet har med Ryanair å gjøre.

Okay da, men nesten en liten skam at ikke denne her er med... men nå skal jeg gi meg. :)

edit: Holdt på å begå en kriminell handling her... :D

Som tidligere ansatt i Widerøe's markedsavdeling kan jeg IKKE slippe gjennom en logo som bare viser måka - da kommer min gamle kontornabo Katrine (også kjent som LogoPolitiet) og gjeller meg! Måka må ALDRI stå alene uten resten av Widerøe-logoen...

Da var en sliten gammel kropp tilbake i godstolen igjen. Elgjakta tar på! En stor kalv på 80 kg ble dagens resultat. Da er jeg ferdig for denne gangen og ettersom jeg har solgt jakta til høystbydende også i år tar jeg bare de 2 første dagene som guide for jaktlaget. Nå har de 3 dyr igjen, og det tror jeg de klarer.
Blir borte fra forumet i noen dager. Ute på reise til onsdag , og fredag morgen bærer det avgårde til Thailand for en måneds jobbopphold der. DA blir jeg nok førstemann på i noen dager :p

Originally posted by CK

Som tidligere ansatt i Widerøe's markedsavdeling kan jeg IKKE slippe gjennom en logo som bare viser måka - da kommer min gamle kontornabo Katrine (også kjent som LogoPolitiet) og gjeller meg! Måka må ALDRI stå alene uten resten av Widerøe-logoen...

Hva skjer hvis den blir stående alene???

Originally posted by intransfer

Originally posted by CK

Kanskje den føler seg ensom? :D

Originally posted by intransfer

Originally posted by CK

Da kommer nevnte logopolitiii

Back