• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God søndag

God morgen fra Strileland. Ikke noe særlig med sommertid når en skal jobbe en søndag. Rakk uansett familiefrokost før jeg kjørte utover. Foreløpig tåkeskyer rundt Bergen, men tipper det sprekker opp i løpet av dagen.

Re: God søndag

God sommer(tid) morgen fra Hovedstaden. Jeg kan ikke se en sky når jeg kikker ut av vinduet, virkelig en strålende dag kommer det til å bli. Som Stabæk supporter gleder jeg meg til kveldens kamp på ny-gamle Nadderud. Endelig er vi kommet hjem... Det blir noen timers jobbing først, så jeg håper jeg rekker avspark mot Ålesund kl 18. Ha en fantastisk dag alle sammen og feir vaffelens dag med måte.

God morgen. Befinner meg sørover, nede på Jæren og har noen timer å slå i hel hvoretter det er tur til svigermor og en bedre middag.

God søndag ønskes til alle forumister :)

God morgen fra 12-trikken. Etter at min kjære bestemte seg for å legge igjen veska i isdisken på 7Eleven i natt, blir det nå ut for å hente den. Trodde selvsagt den var stjålet, så var noe kaotisk i natt og morges.....men heldigvis finner det ærlige sjeler der ute og jeg rakk å avbestille låsesmeden før takstameteret begynte å løpe. At alle kortene hennes nå riktignok er sperret de nærmeste dagene er vel heller ikke nødvendigvis bare negativt :stir

Etterpå blir det en tur til Nesodden og en 2-års bursdag....så blir vel kake :)

Ha en fin dag

God morgen fra Vestlandet!
Har vært en god og behagelig helg frem til nå, det skal jeg gjøre mitt beste for å ødelegge i dag. Nå blir det litt spinning hvert øyeblikk, så vask, polering og dekkskifte på bilen og etter hvert litt jobbing i kveld. Kan ikke slappe av hver dag!

Ha en strålende søndag videre.

God morgen fra 12-trikken. Etter at min kjære bestemte seg for å legge igjen veska i isdisken på 7Eleven i natt, blir det nå ut for å hente den. Trodde selvsagt den var stjålet, så var noe kaotisk i natt og morges.....men heldigvis finner det ærlige sjeler der ute og jeg rakk å avbestille låsesmeden før takstameteret begynte å løpe. At alle kortene hennes nå riktignok er sperret de nærmeste dagene er vel heller ikke nødvendigvis bare negativt :stir

Etterpå blir det en tur til Nesodden og en 2-års bursdag....så blir vel kake :)

Ha en fin dag

Uff da. Lommetyvene herjer jo om dagen så er best å ikke ta noen sjanser på akkurat det området. Lommetyvene ser jo ut som de blir stadig smartere i metoder osv. Men er vel alltid vært slik at de kriminelle er foran de lovlydige på alle områder. Særlig i dataverdenen.

God litt over lunsj fra KRsand.
Her har man endelig fått sovet ut etter en slitsom uke.
Nå venter en rask frokost, og så skal man ut i det fine været og gå en tur ut til hytta.

Forhåpentligvis har man godt av det!?!

Fortsatt god søndag!

BF:cool2

God søndag fra ytre Romsdal.
Forkost endelig fortært, og man kaster seg over forum og nettaviser. Dette blir nok en rolig dag, med minimalt av utskeielser...

God dag fra Lilloseter, her er en obligatorisk vaffel og Farris satt til livs, Oslo er badet i sol i dag og det er bare å holde seg ute resten av dagen!
En god dag til dere alle!

God søndag fra Maura. Godt og få sovet ut i dag, etter en relativt slitsom uke med (for meg) tidlige morgener, og lange dager, i tillegg til at man var på jobb lørdag også. Ellers hyggelig middag på Le Benjamin på Grünerløkka i går, med stekt andebryst med fenikkel og appelsinsjy. Aner ikke hva vinen jeg drakk het, men den ble bestilt på serveringsdamens anbefaling, og kostet over 100 kroner for et glass, og det følte jeg det var verdt. Var heller ikke kjedelig i Oslo Spektrum etterpå.

Nei, nå skal jeg gjøre litt mer ingenting. Spennende dag på jobb i morgen, der en del ting skal gjøres annerledes enn før.

God søndag ønskes :)

God morgen fra Boston. Etter litt jobbing Montreal har jeg nå to dager ferie i Boston. Et sted jeg aldri har vært før. Har akkurat spist en av de bedre frokost bufféene noensinne her på hotellet. På Four Seasons har de virkelig skjønt det. Søndagsfrokost begynner kl 09:00 og slutter kl 13:30.

Da jeg kommenterte det til kelneren (som var av det røslige slaget) svarte han bare "huh, huh, huh caaaause people be drinkin' so much, that's all". Han hadde jo rett i det.

Ha en søndag av det ytterst fjonge slaget.

Yess - da ble det Stabæk-match! Canal+ har tydeligvis høy beredskap idag, og brukerkonto og adgang fra USA ble fikset på få minutter via email. Kjempeservice!

Nydelig morgen her i Nord-Georgia. Solen skinner og tempen skal holde seg lavt på tyvetallet. Perfekt. Blir nok en tilme eller to i hengekøya etterhvert!

Back