God søndag

Someone

Moderator
Medlem
God søndag

Gute morgen aus Lech. For å sørge for at lår, legger og rygg er skikkelig møre før hjemreisen blir det en halv dag i bakkene før transporten kommer. Hjem med SK842 fra ZRH i Y+ i kveld. Ha en strålende dag

Re: God søndag

God morgen fra Bærum - grått og trist ute. Skiforeningen melder at det kanskje er siste helg de kan preparere rundt om kring her, så vinteren forsvant kanskje tidlig i år :(.

Litt jobbing i dag siden man må massere et datasystem litt i ro og fred uten at brukerne holder på med det. Ha en fin dag!

God morgen fra Bergen.
Etter en lang og hard fredag har resten av helgen vært ganske avslappende. Helt greit vær i dag, så dagen vil bringe bilvask og en liten tur på fjellet.

Utover det blir det jobbing resten av dagen, for selv om det fortsatt er en måned til jeg hopper over til ny jobb har de begynt å fylle opp todo-listen og mailboksen min. Blir bare å forberede seg for en måned med to jobber!

Ha en flott søndag alle sammen!

God morgen fra Bergen. Fin vårdag i går og satser på ar det iallfall ikke blir mye regn i dag. Oppdatering av Mac og Apple tv samt montering av sykkelsete og vask/smøring av rusten barnevogn står på planen. For ikke å snakke om indrefile av reinsdyr til middag:-)

Gudd mornings fra Trånnhjæm

Straks klar for dagens trilletur, som for anledningen går til St.Olavs hospital. Det er litt blåsevær her på toppene, så vindtette klær er et must. Ha en strålende dag forumister :) :) :)

God morgen fra Stavanger. Nettopp kommet ut av senga, så nå står frukosten på senga. Blir vel en rolig dag i dag, etter en lang natt får se dagen an og se hva som skjer. Ha eller en bra Søndag forumister.

Gudd mauning fra LIS.

Frokost er unnagjort, så nå er det på tide og sette seg ned å legge en slagplan for resten av dagen..... :)

Ha en fin en!

Very Good Morning fra Lillestrøm ... Sjekket inn for "Tull og Tøys" i Vegas i morgen, og hvis en skal stole på weather.com blir 23-24 grader dagene som kommer..

Gikk greit på UA.. Nr. 1 og 2 på upgrade wait list til First på EWR-LAS... Så alt ser lysende ut...

Mornings fra Oslofjordens sommerby som minner lite om sommer i øyeblikket, hadde egentlig planlagt en tidlig start på dagen som skulle vies OSL men lysten forsvant når jeg så disen utenfor vinduet..nå får vi egentlig bare se hva dagen bringer :)

Ha en fin dag!

God formiddag fra Bergen. Skikkelig sløvesøndag i dag. Litt tv titting nå, før turen snart settes mot BGO for nok en tur nordover. Siden WF omsider har restartet sin rute BGO-BOO, så blir denne en naturlig vei både nordover og sørover. Dermed blir det WF614/856 på meg i kveld. Blir nok en fin tur regner jeg med.

God formiddag fra Sarpsborg hvor kona og jeg er på besøk hos mine foreldre. Ser ut som at snuten pekes mot Sverige snart og litt harryhandel. Ellers skal man prøvekjøre bil i ettermiddag da det kanskje er på tide å bytte ut Mini Cooper'n med noe mer familievennlig :-)
Ha en flott søndag!

God formiddag fra Krsand!

Her våknet man til fullt snøvær. Noe jeg absolutt ikke hadde regnet med. Men nå er det plussgrader, så forhåpentligvis smelter det bort igjen temmelig fort. For snø hadde jeg håpet at jeg var ferdig med for i år.

Nu er det indretjeneste for alle penga!

Fortsatt god søndag!

BF:cool2

Men nå er det plussgrader, så forhåpentligvis smelter det bort igjen temmelig fort. For snø hadde jeg håpet at jeg var ferdig med for i år.

Er ikke det litt vel optimistisk? Det kommer noe som heter november og desember ;)

God søndag fra Maura. Akkuratt fått i meg en ganske sen frokost. Turen går etterhvert en tur ned til OSL for å skrive noen overtidstimer (ja, jeg skal jobbe for dem, selvsagt..).

God søndag ønskes :)

God ettermiddag fra "loungen" på MAN T3 (dvs. Costa...)! Utsikt både til BMI, Jet2 med det jeg tror må være ny dekorasjon (Jet2Holidays, Package holidays you can trust), Emirates A380, Flybe osv.

BA til London og Oslo. Har sikret meg sete 5A på turen til OSL (som er en 2 seter). Doubletree Hilton i Oslo i kveld, og WF til Bergen (det er iallefall kjøpt hos WIAS så da er det vel WF som flyr, apropos en annen tråd...;)). SK i Econ extra på returen på tirsdag. Det blir sikkert bra. Har man det gode brødet fra CPH også i Y (gitt at man fortsatt har det)...?

Oslo i kveld, og WF til Bergen (det er iallefall kjøpt hos WIAS så da er det vel WF som flyr, apropos en annen tråd...;)).

Man kan vel strengt tatt kjøpe billett på gjennomgående flightnummer på WF-metall OSL-BGO også, selvom du kanskje har planlagt en noe mer direkte rute?

Ettermiddag fra RTM. Et lite paper skal forsøksvis skrives, men først står litt husarbeid og skjortestryking på programmet.

Man kan vel strengt tatt kjøpe billett på gjennomgående flightnummer på WF-metall OSL-BGO også, selvom du kanskje har planlagt en noe mer direkte rute?

Det er nok direkte, ja...:) Her ser det ut til at BA til London blir 20-25 minutter forsinket... Same procedure as last time...

Passelig god søndag frra Lillestrøm. Fikk akkurat mail fra Delta om at de har flyttet en en-veis flight til 60 minutter tidligere avgang. Og 50 minutter overgang fra internasjonal flight på LAX går jo ikke.

Dermed ble det en 30 minutters samtale til USA. De gikk til slutt med på å refundere pengene, selv om det var utenfor reglene. De var visst 90 min endring som minimum for refund. God service av Delta (for once).

Vel, vel. På tide å slepe med seg elefanten opp til Bestemor for å selge avis.

Det ser også ut til at "loungen" min brukes som crew rom for BA (flere BA crew her som sitter og venter). Har de ikke egne lokaler, mon tro?

G'moorgen fra Amerika Sørøst hvor solen skinner fra skyfri himmel! Her er man inne i siste sving før oppløpet på arbeidshelgen .. ser frem til et par fridager nå. Blir ihvertfall en runde på gressklipperen. Sikkert et par timer i hengekøya også.

Det er nok direkte, ja...:) Her ser det ut til at BA til London blir 20-25 minutter forsinket... Same procedure as last time...

Planen med BA768 gikk til icing... BA770 fullbooket, så da blir det SK812. Fordelen er at det blir økonomi ekstra. Ulempen er at det blir midtsete...

Back