God søndag

Re: God søndag

Planen med BA768 gikk til icing... BA770 fullbooket, så da blir det SK812. Fordelen er at det blir økonomi ekstra. Ulempen er at det blir midtsete...

Da passerer du meg nok når jeg står ved båndet og venter på bagasjen fra SK842.....ni kolli innsjekket, så skal bli et styr å huske å få med seg alle

Da passerer du meg nok når jeg står ved båndet og venter på bagasjen fra SK842.....ni kolli innsjekket, så skal bli et styr å huske å få med seg alle

Jeg skal se etter en forvirret førstereisgutt... :)

... eller etter et pakkesel?

Den planen utgår nok uansett. Her står vi fortsatt på LHR... De får ikke startet den ene motoren, men har en mekaniker på saken. Visstnok en ventil som må åpnes for å slippe inn luft, eller noe slikt. Den kan visstnok åpnes av en mekaniker, så vi får se. 40 minutter forsinket per nå... (og jeg som skulle vært i Oslo kl 2010).

Korreksjon: startmotoren er ødelagt... Ikke en kvikkfiks, mao... Shit happens. Nå får vi se hva som skjer.

God kveld fra Forus. Man er godt i gang med nok et halvt døgn på jobb. Foreløpig stille og fredelig på jobb. Benytter anledningen til å kikke over noen av mine gamle flyfoto's og gleder meg allerede til neste spottetur!

Korreksjon: startmotoren er ødelagt... Ikke en kvikkfiks, mao... Shit happens. Nå får vi se hva som skjer.

Shit. Den varianten tok 6 timer for meg med KLM sist helg. Blir nok fort en ekstra kveld i LON dette.

TOS: Blir LN-TUA som frakter dere hjem i kveld :) God tur!!

Men med smekkfull -800 så måtte noen overnatte. Jeg er blant disse. Om nå ikke morgenavgangen til CPH og videre til OSL blir kansellert så rekker jeg møtet på Gardermoen likevel... + 500 euro i kompensasjon... :)

Det var forøvrig litt dårlig info angående prosessen fra busstransport fra flyet og til utstedelse av nye boardingkort, men det løste seg greit til slutt.

Back