God søndag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: God søndag morgen

Ja dette ble en virkelig god søndags morgen. Denne lille høna kom til verden, 08:59

Det er nok ikke snakk om noen Cato in control nå lenger! Dagsorden settes av personen på bildet!:colgate: Gratulerer!

Dagen startet med en tlf. fra opphavet, så har det vært gjennomgang av en haug med aviser og tidsskrifter som har hopet seg opp den siste uken eller vel så det. Nå blir det en liten lunsj før haugen bæres ut i søpla. Kl. 17:30 blir det å klistre seg fast foran TV-skjermen med en flaske Barolo. Claus Hagerup har vært i mitt favorittvindistrikt, et sted vi besøker med glede hver uke 45. Det blir gjensyn med gamle kjente. NRK 2 for de som måtte være interessert i den slags.
Har fått en ny kokebok. Ikveld blir det bønner, tunfisk, løk og sitron på tallerknen. Restene kan blandes med litt majones og brukes som brødpålegg til frokost i morgen. Høres godt ut!
Ha en fin dag!

God ettermiddag frå Trondheim!

Gratulerer så masse catocontrol ! :nor

Her har det sannelig komt snø i dag!? -eg såg for meg at no var det slutt på den slags for denne sesongen, og at våren kom innover barteland. Så feil kan ein ta.....

På an igjen......

Brann-Stabækk.

Heia Brann alle mann! :D

Kapteinen: Så Klaus Hagerup-programmet på NRK 1. Artig program fra et område av verden jeg har hørt mye om (bl.a. fra broderen), men aldri besøkt selv. Men distriktets viner hentes fram ved større anledninger.

Zico: Bergenseren Davy Watne spår at Brann blir slaket i dag... .

God ettermiddag fra BOO. Rolig søndagsvakt i dag. Etter vi var ferdige med å sjekke status på F-16 flyene som var ute å fløy i dag, stakk jeg bort og tok en walk-around på Gripen flyene som er her oppe. Flotte fly! Jeg var og så heldig å få en omvisning i et av DA-20 flyene, så det var morsomt. Ha en fin dag videre folkens. :)

Ja dette ble en virkelig god søndags morgen. Denne lille høna kom til verden, 08:59

Gratulerer så mye!!!

Last edited:

Kapteinen: Så Klaus Hagerup-programmet på NRK 1. Artig program fra et område av verden jeg har hørt mye om (bl.a. fra broderen), men aldri besøkt selv. Men distriktets viner hentes fram ved større anledninger.

Zico: Bergenseren Davy Watne spår at Brann blir slaket i dag... .
Hmmm, det ser vel ut som at Davy tar feil i dag (igjen)....

Det blir jo også spennende å se om banen holder. Det ser ut til at det er i ferd med å gå som enkelte jeg snakket med fryktet, at gressert fikk for få vekstuker etter frosten i februar.

Det blir jo også spennende å se om banen holder.

Det gjorde den jo ikke ..... godt det ikke fikk innvirkning på resultatet - det var mange 'Geir Karlsen-tuer' rundt omkring ...
Ellers er vel 1-1 greit nok, kampen sett under ett...

Fin dag i Alpharetta. Har et par saftige filet mignon liggende i Stubbs Texas Steakhouse Marinade og om litt skal grillen settes igang ........ :)

Joda, Brann skulle drept kampen i 1.omg, og Stabæk definitivt i 2.omg. Jeg er vel strengt tatt fornøyd slik det ble. Ellers er det i hvert fall en god ting at det er tre uker til neste hjemmekamp, slik at det er håp om at noen røtter kan begynne å gro litt....

Joda, eg har sett bedre av både Brann og Stabækk. Denne gangen var det ivertfall a-laget, om ikkje anna ;)

2.omgang var det mykje Stabækk, så Brann hadde nok ein smule flaks som ikkje fekk 1-2 i dag. Totalt sett, nokså riktig resultat.

Back