God søndag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag morgen...

Nok en strålende morgen i Vestfold... Snart morgenbad og frokost før vi reiser hjemover på formiddagen. I løpet av ettermiddagen skal det også komme en ny del av den historiske rapporten fra Teheran 1958-59 - følg med. Ha en fantastisk sommersøndag - du også!

Re: God søndag morgen...

Strålende morgen i Norges midte. Ble vekket av rautende kyr som åpenbart vil melkes og slippes ut. Hadde jeg vært ku hadde jeg heller ikke satt pris på å måtte være inne i så fint vær.

G'morn fra Stjørdal

Sola skinner og livet er herrrrrlig :D :D :D

Nettopp kommet hjem etter litt for mye i glasset. Hvem sier at øl,vin,gammel dansk, vodka og karsk ikke lar seg blande.....???

Ha en strålende dag alle sammen :nor :nor :nor

Heisann fra sørlandet :)

Da var jeg ferdig med dagens første treningsøkt. Nå blir det vel bare en rask frokost, før det blir malejobb i Tvedestrand.

Ha en fin dag :)

I Ørsta er det allereide 24 grader, og sola skin frå skyfri himmel! Dagen i dag skal nyttast til å ligge rett ut, fram til i kveld, då er det 4dommaroppdrag, Aafk - Viking. Ha ein strålande dag, alle forumistar!

God morgen forumister. Nå er sommerferien over og i ettermiddag settes kursen mot Madla der førstegangstjenesten min skal avtjenes med Luftforsvaret. Det blir sikkert morsomt. Ha en fin dag alle sammen.
Luftforsvaret-emblem.gif

God morgen forumister. Nå er sommerferien over og i ettermiddag settes kursen mot Madla der førstegangstjenesten min skal avtjenes med Luftforsvaret. Det blir sikkert morsomt. Ha en fin dag alle sammen.
Luftforsvaret-emblem.gif

Då bør du søke deg over som terminal-assistent etter rekruttskulen!! Då får du jobbe med fly, både booking, handling og cargo. Du kan havne på OSL , BGO , SVG, BOO (Svært bra), BDU , TRD (?), OLA (?), EVE, LKL og KKN ... Tenesta som term.ass er kjempeartig, og kan anbefalast til alle med flyinteresse! Sjølv var eg på TRD i '98, eit kanonår!

God morgen fra Oslo. Har skinner solen og det er snart klart for frokost. Ingenting på programmet idag. Ha en fin dag

Ingen planer i dag her heller. Blir bare å sitte på balkongen og nyte været :cool:

Last edited:

God søndag. Årets stilleste i Gamlebyen så langt. Stort sett bare svenske servitørdamer igjen i byen.. (?) :cool: 27 grader inne, 29.7 ute. Derfor trakk jeg inn for å se på sykkel.

Vel hjemme igjen etter en stråååååålende helg på hytta! Beste helg på flere år faktisk. 27 grader i skyggen nå på ettermiddagen. Steikende i sola. Og vannet holdt 21,5 grader. Det var deilig og vått! Var uti flere ganger om dagen.
Ellers har helgen bestått av grillmat og iskald pils. Deeelig!

Godværet skal visst vare, så kanskje deiligheten kan gjentas!

Så fortsatt god sommer, kosmonauter!

BF:cool2

Back