God søndag morgen!

Re: God søndag morgen!

God søndag

Håper det går bra med datteren, Farmer.

God ide med en tur på byen snart. Jeg er med....

God morgen fra Chicago. Havner nok rundt 30 varme i dag også, har ingen problem med det. Luftfuktigheten derimot, gjør det altfor varmt for en stakkars nordlenning.

Her blir det også mer fotball i dag, samt en tur på Home Depot

Godt at det går bedre i Tromsø. Litt av en spasertur Odd gjennomførte i dag.. :o

En liten oppdatering angående forslaget til ph-ndr om torsdagen ved et vannhull. Jeg fikk nettopp en telefon fra FBU 4EVER - PCen hans hadde lagt inn årene og kan derfor ikke respondere. Han sa at han kunne påta seg det administrative med å finne sted, men spurte meg om at jeg kunne holde ham oppdatert over SMS til han er online igjen. Da vet dere hvor infosentralen er :-p

god kveld

da er en laaaang dag på jobb avlsuttet. Tror det ble rundt 13 timer på jobb..... Litt for lenge men har da fått avgårde noen hundre passasjerer i dag også.

Dagens "høydepunkt" var vel utvilsomt når flyparkering brått bestemte seg for å bytte gate på KLM 5 minutter før den skulle parkere...... Så ENGM RAMP - da var det en kvinnelig kollega av deg som ikke sto så veldig høyt i kurs hos meg :drunk:
Ble litt armer og bein med passasjerer, stuere og hele bøttebaletten flyttet seg raskt halve terminalen.

Godt å høre at det går bra med den lille ved UNN.

Ha en fortsatt trivelig kveld.

S

Originally posted by learjet
Dagens "høydepunkt" var vel utvilsomt når flyparkering brått bestemte seg for å bytte gate på KLM 5 minutter før den skulle parkere......

Du må slutte å sende han stygge PM'er her... :p

-A

HA HA

Det er vel en ting som RAMPEN og gjengen hans, jeg og passasjerene er enige om. Og det er at flyparkering vil ha gaten, jeg vil bli kvitt flyet og passasjerende vil helst avgårde.

Så da er vi i alle fall enige om en ting....

S

Originally posted by ph-ndr

Originally posted by learjet
Dagens "høydepunkt" var vel utvilsomt når flyparkering brått bestemte seg for å bytte gate på KLM 5 minutter før den skulle parkere......

Du må slutte å sende han stygge PM'er her... :p

-A

Kom med sted - gjerne på Østkanten...jeg skal trene først!

Originally posted by ph-ndr

Bleh, fikk vite nett nå at jeg antakelig ikke er i Oslo før neste torsdag. :(

-A

Og der var den gamle ørnen på nettet igjen med nyinstallert Windows XP.Jeg kan begge torsdager.

Jeg tenkte på et par alternativer: Vi kan møtes på Beer Palace på Aker Brygge og så gå til Druen Vinbar. Eventuelt kan vi møtes på vinbaren til Baltazar som sist. Vi har også Enoteca i Bygdø Alle.Det er vestkant,på østkanten er jeg ikke så kjent,men vi har vært på Südøst en gang.Kom med forslag!:cheers:

Originally posted by EB

Ja hva med Druen på Aker Brygge?

Høres ut som en bra ide det. Alle de andre er også bra, men alltid spennende å prøve nye steder

torsdag??? Argh! Konemor skal ut med jobben, så jeg kan nok ikke dra fra Erlandsvei (tror ikke det blir hyggelig for noen om jeg tar med treåringen...). Hæv fønn!

Da ser det ut til at det kan dra seg mot Druen på Aker Brygge.Førstkommende torsdag eller neste? Kl. 17:-18:00?

Originally posted by FBU 4EVER

Da ser det ut til at det kan dra seg mot Druen på Aker Brygge.Førstkommende torsdag eller neste? Kl. 17:-18:00?

Begge passer for meg, men stemmer for neste. Såvidt jeg forstod på KGL var det da størst sjanse for at flere kunne

Originally posted by Someone

Originally posted by FBU 4EVER

Begge passer for meg, men stemmer for neste. Såvidt jeg forstod på KGL var det da størst sjanse for at flere kunne

Enig med deg,Someone.Folk får mer tid på seg til å planlegge.

Jeg lager en egen post på dette,så kan noen lage en "sticky".

Det var da som pokker, jeg er bortreist begge dagene..:(

Originally posted by JetBlue

En dag så blir også du med på et "Fly&Vin"! Helt sikkert!

Det var da som pokker, jeg er bortreist begge dagene..:(

Back