• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag morgen...

God morgen fra et stille og rolig Ris. Kokosbolle og kaffe dag også:-) Formiddagen byr på en tur til fots til ku-slippet på Bygdøy Kongsgård i formiddag. Ha en bra hviledag du også.

Re: God søndag morgen...

God morgen fra Tjøme. Stille og rolig, menylisten kjølig og kun såvidt vimpelen rører på seg. Noen sosiale planer i løpet av dagen før turen går hjem senere i dag.

God morgen fra Stavanger. Solen skinner fra skyfri himmel, men temperaturen er ikke særs behagelig. Ikke de store planer for dagen, men vi starter med kaffe for å få kroppens gang.
Ha en fin fin søndag :)

God morgen fra gullstua på Arlanda hvor solen skinner og flymotorer durer utenfor. Kaffe i koppen og bare velstand. Straks bærer det hjemover med SAS. :) Ha en fin en! :)

Goedemorgen fra Haag!
Rolig kveld avløses av en avslappende morgen. Kun hjemreisen på programmet idag, så her skal ingen overanstrenge seg.
Lat søndag ønskes :)
725fe51b894ebbf0e0e9f69f25555edf.jpg

God morgen fra Gloucester. Det var vanskeligere enn beregnet å få sett Cotswold i helgen uten egen bil. Teller på knappene om jeg skal dra innom Painswick før det er tilbake til Heathrow Terminal 5 hvor jeg kan nyte den eksklusive boardinggruppe 5 og mangel av lounge.

Ha en god en alle andre medlemmer av pariakasten.

God formiddag fra det Jærske. Noen skrev "skyfri himmel" lengere oppe, og ingen mengde av slag mot trevirke har klart å stoppe jinxen. Så nå drypper det jevnt og trutt ute, uten tegn til blått noe sted. Da får jeg heller lage til litt innekos, og pannekaker burde fungere greit i så måte...^_^

G’morgen, ja. Ser ut til å bli en ustabil dag sånn værmessig. Men sne får vi ihvertfall ikke ...

Ikke så mye på programmet, da jeg fikk det essensielle hagearbeidet gjort før det braket løs i går. Muligens en tur til Costco i fruens nye Subaru Crosstrek, hvis jeg får låne den.

Tuddelidu ...

Hola fra én T-bane godt utenfor Oslos grenser. Tur inn til storbyen for siste Avengers: Endgame, som avsluttes i stil på Odeon IMAX.

Ser at de skal ha et flymuseum i Gloucester da det er mye flyhistorie her. En lokal fabrikk laget landets første jetfly. Istedefor å gjøre det tilgjengelig for vanlige folk og legge museet i sentrum så har man lagt museet et godt stykke unna ved en gammel flyplass. Makan!

Hah, havnet i kjiping-køen ved boarding og en norsk kjendis prøvde snike seg forbi meg. Han klaget over midtsete og billige billetter fra TV2.

G’morgen, ja. Ser ut til å bli en ustabil dag sånn værmessig. Men sne får vi ihvertfall ikke ...

Ikke så mye på programmet, da jeg fikk det essensielle hagearbeidet gjort før det braket løs i går. Muligens en tur til Costco i fruens nye Subaru Crosstrek, hvis jeg får låne den.

Tuddelidu ...
Crosstrek er en “Fin Bil” svigerinnen har er en - en flott bil. Her i vest skinner solen og en er på plass i Hagen etter 5k morgen løpetur, føles bra etter en meget travel uke i den lille bokhandlen. Jakt på bil fortsetter, #1 på listen ble solgt - mens en som var solgt kom tilbake på markedet.

Back