God søndag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag morgen

God morgen fra Ris. Klar for å gjøre minst mulig...men antall skritt skal også i dag godt over 10000...så da blir det vel en tur iMarka og der blir vi neppe alene i dette fantastiske været. Nyt søndagen du også.

Re: God søndag morgen

God morgen fra Clarion Arn. Prøvde å kvitte meg med en bag før frokost, men ET åpner check in på flyplass 90 min før avgang sa Menzies.

Overraskende tom maskin hkg-arn var jo tross alt høstferie.

God morgen fra palmeparadiset Barr Al-Jissa i Oman!

Små 33 grader fra morgenen av... Hadde en flott tur ned med Qatar i går. Fra Oslo nesten som i privatfly. Lite pax og kunne sove i 3 seter hele veien. Fra Doha til Muscat i den FC Barcelona-brandede 777’en til QR, stort fly for en liten times flight.

Klar for frokost nå, fantastisk service ved ankomst i natt på Shangri-la resorten her, nå skal det utforskes litt og slappes av på stranda i dag. Møter i morgen og torsdag, så blir tid til å se kona litt i løpet av uka også, hun var meget fornøyd med hotellvalget! :)

Ha en fin søndag hjemme også!

Alibaba, Kim

God morgen fra Landvetter airport hotel hvor man akkurat har spist frokost. Greit opphold men kjedelig at svippturen til CPH i går måtte avlyses. Var ikke i form når jeg sto opp og kroppen følte for å slappe av. I dag er jeg mye bedre og har sovet godt. Widerøe tar meg nordover til bursdagsbarnet OSL i ettermiddag. 8 oktober har det blitt. Husker godt dagen jeg hørte nyheten om at Gardermoen ble valgt som hovedflyplass. Da var jeg i militærtjeneste cirka der terminalbygget er i dag. Det var 8 oktober 1992 nyheten kom på radio. Ikke mobil og nett den gang nei! Så jeg husker området godt fra før utbygginga. Det kuleste å se tilbake på var vakttjeneste rundt herculesene og bedrive litt flytitting mot gamle vestre bane samtidig. ;)
Spurte om senere utsjekk på hotellet og det fikk jeg. Hun kodet kortet til 14. Så topp service!
Ønsker alle en fin søndag! :)

Hepp hepp ... herlig dag på Fornebu i går avsluttet med sen lunch på Sjøflyhavna. Skumle planer ble også lagt med tanke på 20-årsjubileet neste år ...

Nerdehelgen fortsetter med besøk på SAS-museet før Lufthansa tar meg til Frankfurt og Seeheim. Nå frokost.

Mornings fra Savoy, Oslo!
Nest siste nattvakt er over og det sees en episode Brille før det er frokost. Fin start på å sove bort dagen der altså.
Strøken søndag ønskes :)

Mornings fra Sandaker. Sola skinner og både egg og bacon er inntatt. En tur til Leos Lekeland med arvingen, før jeg får gjøre en innsats over grytene da vi får middagsbesøk senere. Ha en fin dag

God søndag fra vestlandet. Avocado toast til frokost, sterkt påvirket etter 2 uker i California.

Ingen store planer på agendaen i dag, helt nydelig!

God natt frå Gold Coast. I morgon blir vel dagen på stranda ved Surfers. Surfing blir det forøvrig desverre ikkje. Men varmt og fint er det!

God søndag - eller god og god. Jeg finner ikke passet mitt. Jeg hadde det i går - satt og så litt på det ved pcen, men i dag så er det nowhere to be found. Det irriterer meg sykt fordi tja jeg har et US visum inni der som er irriterende å skaffe. Jeg dro ut en tur i går men jeg sverger på at jeg ikke tok det med. Mitt referansepunkt der er billettkontroll på bussen i nærheten der jeg bor og da var jeg nedi lomma og fant fram billetten. Jeg hadde lagt merke til om det var noe pass som hadde sneket seg med da. Men nå har jeg leita og leita men jeg finner det ikke. :cry: :cry:
Ha en fin dag dere som har reisedokumentene i orden.

G’aften - da var man på vei ut av landet til en Hilton Garden Inn med en seng med mitt navn på.

b643f1b4450b7e40e4ab762dde64ed68.jpg

God kveld fra Lillestrøm. Her venter det litt Take Out middag og Game of Thrones.

Ferdig innsjekket på BA til Toronto i morgen tidlig. Blir litt ok å fly "sjappa" igjen også. Etter så mange måneder med boikott.

Ha en fin kveld

Hepp hepp ... herlig dag på Fornebu i går avsluttet med sen lunch på Sjøflyhavna. Skumle planer ble også lagt med tanke på 20-årsjubileet neste år ...

Nerdehelgen fortsetter med besøk på SAS-museet før Lufthansa tar meg til Frankfurt og Seeheim. Nå frokost.

Seeheim - skal du paa Lufthansa "skolen" ? minner fra en svunnen tid med M.I.D.T. kurs ..... bode dengang paa Lufthansa's eget hotel.....

Seeheim - skal du paa Lufthansa "skolen" ? minner fra en svunnen tid med M.I.D.T. kurs ..... bode dengang paa Lufthansa's eget hotel.....

Stemmer. De har ekstrainntekt som konferansesenter. Bodde der etter den første MegaDO’en også.

Back