• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag morgen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
God søndag morgen!

G'morgen fra høyt oppe ... Her er frokosten overstått. Meget imponert av SAS' nye Business Class, men fikk likevel minimalt med søvn.

'Tilbake' til Oslo om litt. Håper på å få tidlig innsjekking på hotellet så jeg kan få meg en dusj før jeg drar på Nadderud.

01677be14879f94a629ad554a03a8dee.jpg

Re: God søndag morgen!

God søndag morgen!

Leiligheten ser ut som et lynnedslag grunnet oppussing. Da det ikke finnes egen ventil til badet så måtte jeg ta vannet fra hele leiligheten når badet skulle rives ned. Det skaper visse problemer... ser ganske rart ut når jeg går ut og fyller kaffekanna fra kranen på utsiden. Jeg trodde også oppvaskmaskinen kunne suge vann fra en bøtte vann.. det kunne den ikke.

Ha en fin dag alle som ikke pusser opp hjemme!

Last edited:

God morgen fra Paris. Her har jeg vært ganske flink og begynt dagen med en løpetur. Riktignok litt av det kortere slaget, men bedre enn ingenting. På tide og komme oss ut. SK836 hjem i kveld og blir neppe tom den heller. Ha en fin dag

Flott avslutning av sommeren 2015 - dette er været i Oslo denne morgen.

Ha en flott dag videre.

Attachments

• sommer2015.jpg
    sommer2015.jpg
    101.1 KB · Views: 232

God søndag fra en nydusjet turist i Senator-loungen til Swiss i Zürich. Lurer bestandig på om det lønner seg å gå til høyre eller venstre i lungen. Områdene er jo godt adskilt. Gikk til venste hvor det stod gold og senator og havnet opp det stedet jeg bestandig gjør på denen flyplassen, men lurer på om jeg burde gått til venstre. I skranken ville hun ikke ut med hva som var best, men sa jeg kunne velge. Slikt er frustrerende.

Ha en god en alle som lurer på om de burde sittet i en annen lounge.

God kveld fra Nittedal.

Hjemme igjen etter middag hos mor. Fikk også tatt årets første og siste bad i sjøen har hjemme i år.

Kan vel bare si at det var rimelig friskt :)

Nå litt avslapping på sofaen før helgen erklæres for ferdig.

S

Back