• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag morgen

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God søndag morgen

"When you're going to Fnaaaat Fransiscooo... Be sure to find some Coke and chocolate thereeee"

20130818_060831.jpg

Kort sagt er Velferdsoffiseren på veien igjen. Håper skuffen fremdeles står der han satt den fra seg.

Ha en fin dag.

Re: God søndag morgen

God tur fra Bilbao..:up: God morgen til alle andre...Hjem i dag med jamon iberico..

God søndag morgen

God tur fra Bergen med bergensvær. Håper på tripreport så en har noe å drømme om i regnet.

Urk fra Forus. Ikke noe mer å si en god tur til de som er på reisefot. Selv ser man frem til å reise inn i drømmeland fortest mulig etter at man er ferdig på jobb om drøye ti timer...

God morgen fra Rønne. Skal innom nord-europas mest solrike by og det som blir påstått å være blandt verdens mest finkornede strender før jeg drar til RNN. Satser på skikkelig lounge i Køben på returen.

Fysj og fy. Regn og kaldt ved ankomst OSL, passe kjipt etter at man har hatt sol og sommer kontinuerlig fra begynnelsen av juli omtrent. Var dog greit at man rakk et tidligere fly fra CPH enn 1155

God søndag morgen.
Er vel ikke så mye å gjøre i dag tenker jeg. Blir vel som søndager flest dvs skallebank etter gårsdagens fest. Men det er et godt tegn, et tegn på at man trivdes. :)
Trøtt er man også, men hva er det man har søndager til da? Ihvertfall for oss som ikke jobber på søndager.

God søndag fra OTP. Spiser en usunn lunsj, men langt bedre spisetilbud nå enn før. Og den siste sjåføren prøvde seg også på triks, men jeg lot meg ikke lure så mye som han prøvde seg på. God søndag! Nå skal jeg med air berlin til BERLIN!

God søndag morgen

God dag fra Beitostølen. 10 grader og heller vått ute. Ser ut som vi er inne i skyene. Men får komme oss en liten tur ut for det. Fått Nespressomaskin her og så koser meg med en post-frokost ristretto. Fått tak i et par ferske fjellørret, så da er også middagen spikret. Retur til hovedstaden i kveld. Ha en fin dag

God tur til Fnate og far.

God tur fra Bilbao..:up: God morgen til alle andre...Hjem i dag med jamon iberico..

God tur fra Bergen med bergensvær. Håper på tripreport så en har noe å drømme om i regnet.

Takk takk. Når det gjelder TR så kommer det nok noe. Men han holder jo live updates på bloggen sin. Han ble akkurat arrestert i å bade i kakekrukken på kantina i London. Now off til SFO.

Tarraaaa

God morgen fra det kalde og regnrike TRF. Spiste nettopp frokost, så blir det kanskje å ta en tur på TRF etterpå for å kikke på Tuifly på ettermiddagen, må ha denne i bildene mine. Får håpe bare det ikke regner. Ha en fin dag flyforumister! :)

Superdupert overtidsvær på OSL. Dollerosen klinger inn i lommeboken etter at rødt/grønt har knabba halvparten. Ellers prøver man å strekke ryggen på stressless`n men jaggu er det ikke noen som MÅ ringe akkurat når ryggen er i vannrett stilling. Fælt å jobbe på jobben :stir

Ha en fortreffelig regnværsdag!

Guud maurning fra YUL

Her er man straks klar til å sjekke ut av hotellet for så å sjekke inn i kantina til AC. Først går turen til YVR før man flyr videre til HNL i ettermiddag (lokal tid :p)

Strålende sol fra skyfri himmel her, satser på at det er normen for resten av turen :p

God tur til alle andre reisende, satser på at det er nok sjokkis og cola i kantinene Fnate skal innom, ellers blir det baluba :p

God morgen og god tur til alle farende fanter og fnater. Jeg kan berolige med at delikatessekjeden Hudson News fortsatt dominerer, så velferdsassistenten bør ha lett match.

Fortsatt 18 grader og vått her i 'Ikke-Lenger-Så-HOTlanta'.... Faktisk har vi satt negativ varmerekord her nå flere dager i strekk. Den globale oppvarmingen har tydeligvis glemt oss. Makan til sommer har aldri vært målt, både på temperatur- og nedbørssiden.

Guttungen og jeg er i ferd med å starte på uke to med ungkarshule, og vi er fortsatt i god form. Dagen vil nok mest bå på inneaktiviteter, og det er like greit siden PL er i gang igjen. Men nå: Pannekaker og bacon!

God ettermiddag fra det Sørlandske!
Egg & Bacon frokost er inntatt. Godt det!

Ellers var det trist å våkne opp til nyheten om at Rolv Wesenlund er gått bort. Han var en stor mann i norsk showbiz! Vil bli savnet! Tror jeg må søke opp litt gamle filmer med han på Youtube i kveld.

Ellers ikke de store planene for denne søndagen.

Og i morgen starter ny uke. Jodda. Trenger noe festlig å se frem til snart!

BF:cool2

Var dog greit at man rakk et tidligere fly fra CPH enn 1155
Hva er egentlig policyen på dette? Har tidligere spurt om jeg kunne bli med et tidligere fly i køben og da sa de at det gjorde de aldri til tross for gullkort. Prøvde meg igjen idag og da sa de at det hadde vært greit om jeg ikke hadde sjekket inn bagasje, men siden jeg hadde gjort det får jeg sitte og blomstre i loungen i 4 timer.

Back