• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag morgen fra et sted!

Utflyttet

Ute på tur
God søndag morgen fra et sted!

Da var jeg landet et sted og så kan vi se hvem som gjetter hvor det er fra om dere får se dette bildet:

final-app.jpg

Ha en finfin dag! :)

-A

Re: God søndag morgen fra et sted!

Bomtur. KUL er veldig grønt håret rundt. Pluss, ref gårsdagens morgentråd har jeg jo sovd over natten, så da må vi litt lengre unna. På bakken stå det store fly fra KE, TG, MH og noen andre, og forran oss kom en stor bus fra AF trillende inn, og rett bak oss kom en stor fugl fra samme selskap som jeg fløy. :)

-A

Tja, hva vet jeg om fargene på ditt mobilkamera. :-) Men jeg burde ha lest resten av dine tråder litt mere nøye, skjønner jeg.

Mobilkamera meg midt i hvitøyet. Problemt er at det er så godt som håpløst å få beine farger rett ut av et flyvindu, så fargene er ganske guffen ja. :)

-A

Hvis dette er den vanlige go'dag-tråden så god søndag! Har tømt airpics-køa atter en gang og er klar for å legge meg. God natt og god dag!

Go'kveld/morgen/whatever!

Fortsatt godt og varmt ute, fin temperatur aa lufte bikkja. Soendagen vil trolig by paa tur opp til hytta til svigermor for aa sjekke at alt er i orden, og da blir det vel en tur i bassenget og muligens en ridetur ogsaa.

God morgen fra Oslo - så behøver vi ikke lage en qiuz ut av hvor jeg er....;) Litt kaldere i dag - minus 4 grader. Dagen er vel en ca. 4 timer og 45 minutter lysere - vi haster mot sommer!!! Formen er fortsatt ikke særlig bra - så det blir evel en tur til legen i morgen tidlig. Ha en bedre søndag.

God morgen, quiz eller ikke quiz.... ;)

I dag er det "finvær", det regner ikke :D

Ungene er plassert foran TV'en og ser på Disney Channel (snakk om å være pedagogisk) :)

Planen for dagen er foreløpig å våkne, ellers blir det vel en tur ut i skogen som vi har 5 min hjemmefra og lage søndagsmiddag senere på dagen.

Ha en fin dag folkens.

Snakker vi Narita her, Alexander?
Forøvrig en flott morgen på Nærsnes. Dagen går med til Distriktssamling for Rotaryklubbene i Distrikt 2310. Persbråten Skole. Trodde det var noe som hørte hjemme på østkanten et sted, men så ligger den på Hovseter. Bra! Kortere kjøretur og en kaffekopp ekstra før avreise.
Ha en fin dag!

Snakker vi da SIN-NRT på 777ER i nye Singapore Suites?

Hvor blir det av bildene og trip-reporten?

BF:cool2

Hovseter er Oslo Vest sin østkant - så du var ikke langt fra sannheten Stein...

Snakker vi da SIN-NRT på 777ER i nye Singapore Suites?

Hvor blir det av bildene og trip-reporten?

BF:cool2

Er ingen 77W på strekket, bare 772 via BKK med dårlige seter og en t/r med 744 med vanlig F, og gjennomgående 744 til LAX med vanlig F, og de har ikke suites på 77W, så må nok skuffe.

Skal fly ned igjen i morgen, kan ta litt bilder og skrive litt om turen da. :)

-A

Søndagen er kommet, eldste unge er sendt på speidertur, og minsten skal vel straks legges igjen, hmm lurer på om jeg skal joine han jeg.
Dagen idag brukes til å nyte friheten og ikke minst en tur åp hockeykamp.
Kun timer igjen til arbeidsuka begynner ... grøss

God morgen fra København. Delvis skyet og kraftig vind her idag. Alt tatt i betrakning så er jeg i relativt fin form etter gårsdagen. Snart blir det å finne frem støvsuger, klut og bøtte da det visst nok er min tur til å vaske leiligheten. Ha en fin dag

God eftermiddag från Sigtuna,

Blir en kort dag idag då jag skall upp redan 0245 i natt för jobb på huvudflygplatsen här i stan. Det betyder att det blir en "treat myself" dag med sauna, simning och en lättare middag och kanske en prommenad.

Ha en strålande dag!

Dagen derpå, sofasliter, 0,7 liter Imsdal, noe mumling om "aldri mer" osv...

E!

Back