• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Verdens Ende

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag fra Verdens Ende

17 grader nå klokken 06:30 og knallblå himmel...tror dette også blir en strålende dag. Ingen store planer annet enn å holde hvitvinen kald og terrassen åpen for besøk. Nyt pinsen.

Re: God søndag fra Verdens Ende

God morgen fra Bergen. Også her vest har vi et fantastisk deilig vær. Knappe timen igjen på jobb, så en spasertur til hybelen for noen timer med søvn.
På eftan blir det middag hos opphavet før en økt til med arbeid starter til kvelden.
Ha en nydelig sommer-søndag :)

Morn fra Bergen.

Sol og atter blå himmel. Det er sommer blitt.
Litt soft-is på torget seinere i dag og muligens en ute brus. Bergen er best på en solskinnsdag.

Fortsatt god pinse.

FQTV

Gooodmorgen fra København, idag går turen HJEM mot AAL med den lille ATR-BUS fra SAS, MEN dog er klokken netop nu det bedste tidspunkt på dagen, nemlig 7.47: ha en dejlig dag :-) <3

God morgen fra verdens høyeste trebygning i Brumunddal. Også her meldes det om sol. Liten morgentur ut før VY tar oss til Hamar hvor vi skal være til i morgen. Nyt sola! :)

God morgen fra Groruddalen. Her våknet vi til pluss 16 grader, full sol på blå himmel - for en flott morgen.
Sjokkert etter å se at 8 rekkehus leiligheter brenne ned til grunnen - vondt å se at 8 familier mistet alt, en mann på 70 døde av skadene i brannen.

Mine tanker går til de familiene i dag.

Ha en flott dag videre.

Jan

https://youtu.be/Yqwh_McMs4A

Morn fra Store Sandungen, avdeling Vestmarka. Fantastisk vær å våkne til her man henger mellom to trær. Snart opp å mekke kaffe tror jeg.
8c98d9092ce94b24603029270c036f4d.jpg

Er det bare jeg som ikke har skjønt hvorfor alle begynte med hengekøye i år? Hengekøye høres litt ukomfortabelt ut. Hva er galt med telt liksom?

God morgen fra Oslo - blir nok å gå en tur i finværet etterhvert før et lite besøk til storebror og nevø på 1 1/2 på ettermiddagen. Ønsker alle en fin pinsedag

Mornings fra Beitostølen. Mulig telt trumfer hengekøye, men her mener jeg at seng trumfer telt :p
Frokosten er inntatt og etterpå blir det en tur ned til landsbyen for lunsj og litt shopping. Må jo støtte det lokale næringslivet litt. Men solkrem må til, i dag også. Ha en fin dag

God morgen fra Lillestrøm. Her er man straks på vei til opphavet for brunch. Ikke stort mer på agendaen. Kanskje litt Kinesisk take out i kveld.

Ha en fjong dag

God pinse fra Munchen. Slags dårlig timing dette, for en gangs skyld er det neste ti grader kaldere her enn i Oslo. :)
Men fina veret i alle fall, fin frokost unnagjort og etterhvert piknik i parken, bade kan en og gjøre i elva Isar som renner gjennom byen.

Hola fra oljabyen.. at det går an å kose seg så mye på 48 timer.. nå er det sverdene så Solastranden og så hjem til to enorme dry aged t-bones som skal grilles.

C59C640B-DABC-457D-9616-80BE800180F6.jpeg

G’morgen, ja ... kun 15 grader klokken 0630 her i semitropiske strok, men det dobler seg nok i løpet av dagen.
Fikk svigerbeistet hjem igjen i går etter at sykehuset fikk løst opp blodproppen. De holder dem ikke et sekund lenger enn nødvendig nå ...

Dagens program består av gressklipping og ikke så mye mer. Forhåpendtligvis kommer det noen stemningsrapporter fra Fairbanks også. Synd man ikke kunne få plassert noen der oppe. Ikke så lett å få til de innslagene man ønsker ... Men det viktigste er at turen blir vellykket.

Nei, på tide med frokost før svigerbeistet brøler i hulen sin ..

Er det bare jeg som ikke har skjønt hvorfor alle begynte med hengekøye i år? Hengekøye høres litt ukomfortabelt ut. Hva er galt med telt liksom?

Tredje sommeren på rad jeg henger og slenger, så jeg drev med både slikt og Norgesferie før Korona gjorde det populært [emoji14].
Hengekøye er også en god del lettere og mindre enn et telt, er også deilig å være helt ute i frisk luft. Lite å utsette på komfort er det også.

Hva er sverdene på Solastranden, - kan det være de ved Hafrsfjord ?

Han skrev så, ikke på. Han skulle først til sverdene, så til Solastranden.

Back